mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
APP內 合約入面? love2u 發表於 2025-1-7 11:57
TOP
cfpang 當前離線
中級會員
我嗰張羊6/月,但冇羊1/800M,而家仲keep緊 via HKEPC Reader for Android gohkepc 發表於 2025-1-6 20:07
gohkepc 當前離線
你張羊6/月係咪深圳聯通一卡兩號果張?如果係呢張,仲有冇收羊6一個月呢? ... cfpang 發表於 2025-1-9 11:41
1個閒人 當前離線
進階會員
我未收到通知, 仍然被收6元 1個閒人 發表於 2025-1-6 07:11
wuchihangfox 當前離線
剛剛問東莞聯通.. 話來電顯示要收 6 元 wuchihangfox 發表於 2025-1-14 16:41
你果張係毛?冇收我¥6啵 cfpang 發表於 2025-1-14 20:07