觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺

TOP

觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺 ...
slt 發表於 2024-2-15 13:14

有咩出奇, 我用smartone , 隔離大大個新x基商場大把發射站, 我放工去到觀塘站都係load 空氣

TOP

觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺 ...
slt 發表於 2024-2-15 01:14 PM

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網。

解決依個問題只有兩種方法,

方法一,轉落3G - 不過網速好低,好處係最少收到whatsapp,不過新iPhone已經冇得鎖死3G

方法二,升上5G - 好似係接收正常,不過要俾多啲月費

本人另外一部iPhone SE3 用萬能卡上網,同一時間同一地點,最少可以打到機。

有時真係懷疑人生,為何用儲值咭成功上網,相比起用1010 4G 上網係絕對冇可能

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網 ...
cheukhin 發表於 2024-2-15 20:24



    咁搞法   局我轉台囉   剩有幾GB   用埋佢算數   轉用鴨卡

TOP

本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網 ...
cheukhin 發表於 2024-2-15 20:24


我用1010 4G平時出入地方都收到又上到網

TOP

洗唔洗算到咁....

via HKEPC Reader for Android

TOP

為興趣, 轉台前, 用/洗哂D餘額, 是常態

TOP

我用1010 4G平時出入地方都收到又上到網
Sugar669 發表於 2024-2-16 04:37 PM

你喺邊個地方出現?

以下幾個地方1010 5G 完全可以等同冇網絡接收一樣

1. 放工時間,觀塘道近觀塘市中心巴士站
2. 藍田站地鐵車廂內
3. 九龍站,收費區域及非收費區域,兩層都接收非常差
4. 香港站開往九龍站方向管道內
5. ICC 樓層內,速度只有20 MB左右,部份地區甚至低於2MB,Speedtest 可以失敗

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

你喺邊個地方出現?

以下幾個地方1010 5G 完全可以等同冇網絡接收一樣

1. 放工時間,觀塘道近觀塘市中 ...
cheukhin 發表於 2024-2-16 20:46



     csl網絡喺東九龍係冇得救㗎喇   我都準備過檔去鴨卡

TOP

csl網絡喺東九龍係冇得救㗎喇   我都準備過檔去鴨卡
FT907 發表於 2024-2-19 08:31


東九龍個幾個站同工廈,我用smt加張人仔卡都係收得麻麻, 特別係放工時間

TOP