觀塘站,鄰近 PCCW 機樓,無得裝發射站咩?偏偏竟然 CSL 網絡會 load 空氣,真諷刺 ...
slt 發表於 2024-2-15 01:14 PM 
本人正是1010客戶,放工時間正正喺觀塘道電訊盈科機樓對面巴士站面向發射站,4G 收爆,不過完全上唔到網。
解決依個問題只有兩種方法,
方法一,轉落3G - 不過網速好低,好處係最少收到whatsapp,不過新iPhone已經冇得鎖死3G
方法二,升上5G - 好似係接收正常,不過要俾多啲月費
本人另外一部iPhone SE3 用萬能卡上網,同一時間同一地點,最少可以打到機。
有時真係懷疑人生,為何用儲值咭成功上網,相比起用1010 4G 上網係絕對冇可能
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) |