請問下AIS係日本石垣係唔係只有3g 速度?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇下357樓
Lohas 發表於 2017-11-19 08:43


如果有人話入到就當入到. 無物問題.
網上既野5時花6時變,最緊耍係過到自己先係眞.

我都係用花旗咭入到俾人扑左先麻煩揾東蔭妺同我 10銖甘入,唔使俾使費仲平左!
宜家用網上或淘佬入都係谷往俾成5% 使費 (對比官價滙率) ,留條路俾艇仔賺!
係曼谷我都系就脚去 AIS 機入數,如想了便去7叔度,又係 3% 手續費!
最平就係東蔭妹係佢部電話過 10銖俾你,快夾平!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

剛去完石垣, AIS 全程只有3g速度,市中心有時都斷線, 就算有訊號,反應都好慢,下次都唔好試roaming依d卡

請問下AIS係日本石垣係唔係只有3g 速度?
yang123 發表於 2017-11-19 07:45

TOP

本帖最後由 se126 於 2017-11-21 09:51 編輯
剛去完石垣, AIS 全程只有3g速度,市中心有時都斷線, 就算有訊號,反應都好慢,下次都唔好試roaming依d卡 ...
yang123 發表於 2017-11-21 09:23

你手機支援乜lte頻道
係唔係收唔到softbank嘅lte

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 371# yang123


我 9 月去... 2 張 AIS 奶晒野
一係收唔到, 一係 signal weak....

TOP

回覆 376# se126


我一部 Iphone 6S 一部三叔 S6 都奶野 =.=

TOP

回覆  yang123


我 9 月去... 2 張 AIS 奶晒野
一係收唔到, 一係 signal weak....
ryan_cheung 發表於 2017-11-21 10:06

一於blacklist佢

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  se126


我一部 Iphone 6S 一部三叔 S6 都奶野 =.=
ryan_cheung 發表於 2017-11-21 10:07

有人iphone用唔到
原來係用緊docomo描述檔

via HKEPC Reader for Android

TOP