hahakei 當前離線
進階會員
TOP
black062006 當前離線
中級會員
如果有得MNP去NETWORK III 4G,我都想轉 公司淨係收到3台 3Talk 發表於 2015-12-8 16:28
唔係hemat先有得mnp咩? shatinyou 發表於 2015-12-8 18:20
tamchicken 當前離線
lastphoenix 當前離線
拉尼娜
特級會員
試過 tamchicken 發表於 2015-12-9 09:53
semson 當前離線
元老會
sunkit 當前離線
May the force be with you
多謝@dandytsang師兄無私分享。 我用**116*654321#註冊,佢返個sms話"You input is incorrect. To activat ... semson 發表於 2015-12-9 12:43
luksam 當前離線
搭單係度問問,你哋張network3 有冇無啦啦extend咗180days? 我本來張卡要在12月中充值。 剛剛插入去check ... suiyan 發表於 2015-12-8 17:10
rr24314 當前離線