睇咗咁多分ching嘅分享,我都分享吓上星期深圳開咭嘅經歷,希望幫到大家,我去咗購物公園站附近嘅中移動門店,因為唔係加盟店我估會正路D啦,點知店員都係出蠱惑,佢話新咭必須要用99蚊Plan,三個月後可以改8蚊,咁我都照出,因為趕時間去開銀行戶口,咁就俾100店員入SIM咭充值,當然冇問佢攞收據就走咗啦,之後去到銀行插返張SIM入手機,收到短信只有50蚊餘額,之後再返門店去追問,店員先充返50蚊入張咭.
另外,所謂99蚊Plan用三個月,根本無須理會.我當日已即時用移動個APP改做39蚊Plan.因為那店員話可以等到4月先開始99蚊Plan.所以暫時未扣過錢,當然張SIM已經用到啦.之後又見呢度Ching話4月後8蚊Plan會下架,於是今日又揾客服再改Plan啦,又成功改到喎!我仲問客服4月後8蚊Plan會下架嗎?佢回覆話未有公告, 以上真實經歷分享希望給網友們參考. |