银行会睇几时上台,有机会影响开I/II类卡,有啲银行需要电话卡开户6个月以上,反而从化卡唔会有问题,因 ...
sosa4949 發表於 2023-3-27 12:12


的確我遇到過有D要1年以上, 唔夠既話張卡每日用V7或ALIPAY個limit好勁.

TOP

大陸親戚有張$8月費卡,有1蚊1GB安心包。
我用開,想轉埋名俾我,但聽聞轉戶俾非大陸身份證人士,會被要求 ...
b589530 發表於 2023-3-27 15:02



    今日問過,轉名之後一樣係$8

TOP

25/3我係南山西部電子中移營業廳開咗7張喎,隔日就落閘?聽客服講全深圳只有呢間先可以辦¥8保號套餐。

...
monkicni 發表於 2023-3-27 13:29



    今日28/3都開咗兩張,仲有幾個號段揀
我揀198開頭,貪佢新號段,應該冇咁快變二手號碼掛
佢講得好快,好似仲有188同13x, 15x四個號段

TOP

今日問過,轉名之後一樣係$8
cccd01 發表於 2023-3-28 17:42



    thx,復活節返去整

TOP

睇咗咁多分ching嘅分享,我都分享吓上星期深圳開咭嘅經歷,希望幫到大家,我去咗購物公園站附近嘅中移動門店,因為唔係加盟店我估會正路D啦,點知店員都係出蠱惑,佢話新咭必須要用99蚊Plan,三個月後可以改8蚊,咁我都照出,因為趕時間去開銀行戶口,咁就俾100店員入SIM咭充值,當然冇問佢攞收據就走咗啦,之後去到銀行插返張SIM入手機,收到短信只有50蚊餘額,之後再返門店去追問,店員先充返50蚊入張咭.
另外,所謂99蚊Plan用三個月,根本無須理會.我當日已即時用移動個APP改做39蚊Plan.因為那店員話可以等到4月先開始99蚊Plan.所以暫時未扣過錢,當然張SIM已經用到啦.之後又見呢度Ching話4月後8蚊Plan會下架,於是今日又揾客服再改Plan啦,又成功改到喎!我仲問客服4月後8蚊Plan會下架嗎?佢回覆話未有公告, 以上真實經歷分享希望給網友們參考.

TOP

回復 313 #cccd01

都係西部電子?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 cccd01

都係西部電子?

via HKEPC Reader for Android
mtng223 發表於 2023-3-28 23:24



    係呀,都係睇呢度啲ching講先識去

TOP

本帖最後由 fddgh2003 於 2023-3-30 15:19 編輯

我岩岩問人工客服,又話聽日唔會停



TOP

本帖最後由 fddgh2003 於 2023-3-30 21:40 編輯

https://ibb.co/fCyT03F

https://ibb.co/2cNJNWy

TOP

本帖最後由 chpyeung 於 2023-3-30 15:23 編輯
https://i.imgur.com/IWVp97y.jpg

https://i.imgur.com/wAKjJiT.jpg

fddgh2003 發表於 2023-3-30 15:18



    睇唔到. 未獲授權

TOP