咁可唔可以攞去門市入架? 或者其他ching有冇咩方法入錢
sodimpuis 發表於 2012-12-14 19:55


000.JPG

唔一定要銀行卡,佢有支付寶充值
這就簡單啦!你開個支付寶帳戶,再用一些網上充值支付寶的網站充值,便可以使用了~

TOP

我都收到聯通sell 10蚊 100M 3G上網既SMS, 返大陸唔洗轉number / 買多張sim上到3G.... ok啦.

TOP

唔一定要銀行卡,佢有支付寶充值
這就簡單啦!你開個支付寶帳戶,再用一些網上充值支付寶的網站充值, ...
photohk 發表於 2012-12-14 08:07 PM



    我自己有人仔 攞HKD去兌好唔低喎

TOP

回復  buddy25


    咁毛咭合晒你..你淘到送香港未叫香港買到..唔係就去y拍到買..有人賣緊.. ...
jc917 發表於 2012-12-13 14:39



請問有冇個封面or 個link睇下,感謝!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我自己有人仔 攞HKD去兌好唔低喎
sodimpuis 發表於 2012-12-14 22:53



看佢網站示範
唔用支付寶,便是用銀行卡
但香港人有多少人會在大陸開銀行戶口?
若然身在香港,想在香港充值完才上大陸...
我個人認為有支付寶便用支付寶已算較簡單方便的了~
而且,最重要一點,就是可以不用靠別人(唔係人人都搵到大陸人幫手)

我自己都有人仔,要用港紙去充支付寶好似唔係好化算
但數額少既話,其實都無乜所謂

另外,聽說有些對換店可以幫忙充值支付寶
那些店可能可以用人仔直接幫你充支付寶
不過,我未試過用找換店充值支付寶,唔敢亂答你方法
我只試過用代充的網站

TOP

回復 4# hello1122

呢張 0月費 $0.1/MB  我都有d興趣.
我想問一問師兄, 呢張卡點樣計流量, 即係點先算會收你 $0.1,
月結流量計數, 定係過左 1MB 就會收你 $0.1 ,
好似係不足 1kB 當 1kB 計, (我估當你儲夠 1MB 就收你$0.1 掛)

另外, 乜唔係 www.10010.com 果度有得上網充值架咩......?
如果用 信用卡充值...我覺得應該ok的

TOP

回復  hello1122

呢張 0月費 $0.1/MB  我都有d興趣.
我想問一問師兄, 呢張卡點樣計流量, 即係點先算會收 ...
mankowk 發表於 2012-12-15 05:22



http://image.shop.10010.com/upay ... ard_fare_01_04.html

其實我都未試過充值,只係對這張卡都有興趣,很想買一張試
我只是係這個新手指南裡見可以用作充值的方法,主要都係用銀行卡
但香港人甚少有大陸銀行戶口,我都沒有
在不選擇大陸銀行戶口的情況下,我就看見內裡有一欄其他充值方法裡顯示「支付寶」
所以,在這些選擇中,我認為支付寶較為簡單
起碼,我還可以搵到較為方便充值支付寶的方法

如到hoyoyo或HGM網站按照他們的法入錢到指定銀行戶口,然後請該網站代為充值

TOP

其實收到毛卡後,第一件事是透過聯通ICCID來查核那上網卡號碼,然後才去充值,充值方法,樓上已說明,跟着便去內地更改密碼,方便在香港查數!

TOP