我自己有人仔 攞HKD去兌好唔低喎
sodimpuis 發表於 2012-12-14 22:53 
看佢網站示範
唔用支付寶,便是用銀行卡
但香港人有多少人會在大陸開銀行戶口?
若然身在香港,想在香港充值完才上大陸...
我個人認為有支付寶便用支付寶已算較簡單方便的了~
而且,最重要一點,就是可以不用靠別人(唔係人人都搵到大陸人幫手)
我自己都有人仔,要用港紙去充支付寶好似唔係好化算
但數額少既話,其實都無乜所謂
另外,聽說有些對換店可以幫忙充值支付寶
那些店可能可以用人仔直接幫你充支付寶
不過,我未試過用找換店充值支付寶,唔敢亂答你方法
我只試過用代充的網站 |