tommy913 當前離線
進階會員
TOP
andytse 當前離線
中級會員
Thx,咁係咪等佢個Mail去sf拎sim就得? charcsc2000 發表於 2016-10-31 09:07
亞貴 當前離線
HKBN出大中華plan,自然係用CMHK啦,官網都有講 HKEPC Reader for Android josiah0711 發表於 2016-10-31 10:29
semuel 當前離線
Banned
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
等佢SMS/EMAIL流動通訊服務SIM卡換領通知連換領編號,之後往換領登記專頁輸入換領編號 ,簡換領地點,簡好之 ... andytse 發表於 2016-10-31 10:44
我係非hkbn用戶,MNP攜號轉台, 網上登記完會收到幾個email: 1. hkbn確認登記申請email 2. 要求補充資料ema ... MAX100 發表於 2016-10-31 09:50
hahakei 當前離線
請問如開新號,可以選number嗎? via HKEPC Reader for Android hahakei 發表於 2016-10-31 14:20