回覆 17# kwm2000


攻擊咩
平係一個優點黎
邊個唔鐘意平野先

TOP

話時話中移動呢個限速 300M 完全係因為大陸太多人先有嘅策略嚟,本地上台 plan 一樣係限速 300Mbps 無一倖免。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  kwm2000


攻擊咩
平係一個優點黎
邊個唔鐘意平野先
留白兄 發表於 2026-4-11 14:46

後面個部份

TOP

之前有位 ching 是咪也是拗呢啲差唔多嘅嘢
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 61&pid=42917992

支移係國企,背靠中央,佢俾300咪300

俾50都仲得,都唔知有乜好拗,果條友道歉又係奇奇怪怪

佢從來都唔係代表官方,只係一個香港支移既打工仔,上網9up兩句, 我都唔明點解要道歉咁嚴重,純粹個人行為,仲要搬嚟epc講,真係謎因

同中央講權益,係咩玩法
trevorhk 發表於 2026-4-10 22:02

TOP

回覆 23# kwm2000


因為本人高原反應缺氧,出現咗錯誤嘅憤怒

TOP

回覆  kwm2000


因為本人高原反應缺氧,出現咗錯誤嘅憤怒
留白兄 發表於 2026-4-12 16:01

咁師兄要吸氧,然後道歉

TOP

之前有位 ching 是咪也是拗呢啲差唔多嘅嘢
hss9860 發表於 2026-4-12 14:10

支移講緊10億用戶,香港既漫遊客,同粒灰塵冇乜分別, 究竟要幾自信,先會覺得支移係欠咗自己

300Mbps正常滿足到大部分應用情景, 香港都唔係成日有呢個速度

鎖5Mbps先出聲,應該會好啲

via HKEPC Reader for Android

TOP

支移講緊10億用戶,香港既漫遊客,同粒灰塵冇乜分別, 究竟要幾自信,先會覺得支移係欠咗自己

300Mbps正 ...
trevorhk 發表於 2026-4-12 20:45

隨時即刻加條款

TOP

個客 join 左咩尊貴高級計劃?過左被限好正路,限 300 老實講真係收貨吧?正常真係夠用。。。如果被限 300 都影響操作的話,自己搵替代方案解決吧?XDD 唔講以為限 300K 喔。。。有 300M 仲想點。。。

TOP

隨時即刻加條款
kwm2000 發表於 2026-4-12 22:20

唔出奇

見啲人搞大咗件事,就索性晌條款劃死限速300

via HKEPC Reader for Android

TOP