留白兄 當前離線
進階會員
TOP
licson 當前離線
kwm2000 當前離線
回覆 kwm2000 攻擊咩 平係一個優點黎 邊個唔鐘意平野先 留白兄 發表於 2026-4-11 14:46
hss9860 當前在線
中級會員
支移係國企,背靠中央,佢俾300咪300 俾50都仲得,都唔知有乜好拗,果條友道歉又係奇奇怪怪 佢從來都唔係代表官方,只係一個香港支移既打工仔,上網9up兩句, 我都唔明點解要道歉咁嚴重,純粹個人行為,仲要搬嚟epc講,真係謎因 同中央講權益,係咩玩法 trevorhk 發表於 2026-4-10 22:02
回覆 kwm2000 因為本人高原反應缺氧,出現咗錯誤嘅憤怒 留白兄 發表於 2026-4-12 16:01
trevorhk 當前離線
之前有位 ching 是咪也是拗呢啲差唔多嘅嘢 hss9860 發表於 2026-4-12 14:10
支移講緊10億用戶,香港既漫遊客,同粒灰塵冇乜分別, 究竟要幾自信,先會覺得支移係欠咗自己 300Mbps正 ... trevorhk 發表於 2026-4-12 20:45
jimmytamhk 當前離線
隨時即刻加條款 kwm2000 發表於 2026-4-12 22:20