之前好地地,近一個月係屋企只收到4G,返工地點又出現返4G+,戶外都收到4G+。試過哂換機換sim位,好肯定係 ...
ryanhk852 發表於 2026-3-2 09:24


change which ?

TOP

我之前都用過中移,本來收開b7網速有80mbps, 有一排得番b40網速廿幾mbps, 隻wifi蛋冇b40要跌埋落3g, 過左 ...
taison 發表於 2026-3-2 12:05

我估同 c 兄情況差唔多,4G mysim仲有兩百幾蚊,仲可以用多半年,到時再睇下情況。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆 10# taison


    呢種係佢qos左你,我都試過,平時收開3CA,過左某個用量就會踢你去454-21收單頻B40無CA。月頭就會正常番。

TOP

請教下, 用緊邊個台?
Wee0919 發表於 2026-3-3 10:12



    而家轉左用3hk, 順勁多, 暫時未有位係收唔到

TOP

而家轉左用3hk, 順勁多, 暫時未有位係收唔到
bbee15 發表於 2026-3-3 20:40


Any speedtest ?

TOP

Any speedtest ?
raylee 發表於 2026-3-4 09:38


我個人親身體驗

TOP

之前好地地,近一個月係屋企只收到4G,返工地點又出現返4G+,戶外都收到4G+。試過哂換機換sim位,好肯定係 ...
ryanhk852 發表於 2026-3-2 09:24


CMHK 4G 係唔掂的, 但 5G 就勁好多.

TOP

CMHK 4G 係唔掂的, 但 5G 就勁好多.
chpyeung 發表於 2026-3-6 02:44


聽聞玩4G得SMT掂?
其他3大網主力搞5G

TOP

返到工作嘅地方(商業區)玻璃幕牆,CMHK又正常返,行到CA。返到屋企就死火。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(0f9da).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(594f7).jpg

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(77b75).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP