驚落馬洲事件在尖東重現?
peter_chan 發表於 2025-5-30 13:56

ofca 已經指示咗。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

試咗下速度都唔錯,只不過佢呢個流動基站n78只係開咗60MHz
下面月台就有n78 80MHz+n79 80MHz
PXL_20250531_064153582.RAW-01.COVER (1).jpg
Screenshot_20250531-144147 (1).png

TOP

本帖最後由 chowegg 於 2025-6-1 00:53 編輯
只要本身用其他台fiber 一到期就會轉CM, 租有線街井再自家鋪上樓,尖東絕大部份已經有CM fiber coverage ...
VR2XXX 發表於 2025-5-31 07:05


估唔到尖東絕大部分有CM FIBER COVERAGE, 係尖東行多數都只見到有線/前WTT 井蓋, 其實呢家有線光纖網係咪同CMHK 完全融合??遲下咪好大機會又要拆返出黎, CMHK 都成為HKBN 第二大股東, 應該第日直接轉用HKBN 網/將自家鋪上樓o個段同HKBN 合併, 因為我估CMHK 應該有租有線井蓋同光纖網駁返去自己機樓, 到時有線就可能無左個大客

TOP

回覆 22# MCarey

CMHK N78 得 60(室內室外皆可)+20(僅限室內),N79 先係 80MHz

TOP

回覆  MCarey

CMHK N78 得 60(室內室外皆可)+20(僅限室內),N79 先係 80MHz
licson 發表於 2025-6-1 00:59


呢類機本身for室外用,估計都係驚內地長假又重演上次事件才臨時拉夫頂一頂,可能用完呢3日就搬走,無n77都合理。

TOP

估唔到尖東絕大部分有CM FIBER COVERAGE, 係尖東行多數都只見到有線/前WTT 井蓋, 其實呢家有線光纖網係咪 ...
chowegg 發表於 2025-5-31 16:52

中移同有線簽咗20年合約,最長25年。都仲有排玩。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP