最平果款雜牌個殼削到不得了,建議拎一拎上手睇下接唔接受
貴少少果款ZTE外觀睇過得去 ...
TH30 發表於 2025-3-10 01:38



    咁樓主話 唔係成日喺屋企     理鬼得佢啊   去到屋企先著機, 離開就關機.
理論上用舊手機放wifi 出嚟都得

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58



    多設備連線﹐就最好買番wifi router/旦。

只係一兩件設備﹐咪自己調整部手機放置位置囉。
放wifi﹐一定唔會夠router 接收強。

TOP

本帖最後由 siukat 於 2025-3-10 12:12 編輯

TOP

Router本身無電池,係一定要插着電才可用。好多人去街都唔熄電掣,浪費電費。

手機/蛋淨射WiFi用電不多 ...
lolai 發表於 2025-3-10 01:21

路由器電量應該不高。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

用儲值卡,  最驚係突然又叫你重新實名, 你冇睇SMS   又畀佢停台!!
FT907 發表於 2025-3-10 10:24


會發生D咁既事?

TOP

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58



    用WiFi 6手機放出嚟會好D

TOP

會發生D咁既事?
goalsp 發表於 2025-3-10 14:03


點會冇呀?
呢部大把師兄  中過重新實名, 仲話收唔到SMS!!

TOP

其實舊手機(幾年前既cheap紅米)同 WiFi蛋/router,放 WiFi 出黎個速度相差得遠唔遠?另一問題係距離。 ...
田力 發表於 2025-3-10 10:58


你真係預咗十零廿尺, 仲要中間冇阻隔
如果你系手機放wifi,  擺響電腦側面都得啦.
要一部電腦喺廳用  一部電腦喺房度用, 完全成間屋收到曬   噉就惡搞

TOP

如果長開買個2手5g router啦,收得好d
只開短時間淘隻都得
router長開好熱,可以熱到sim卡變型

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP