本帖最後由 留白兄 於 2024-12-22 09:02 編輯

回覆 20# Linksys999


我意思係新system capable射埋n79
mtr玩逐條band同operater收錢
遲d n78飽和咪課金開埋n79同mmwave

TOP

回覆  rickywk


應該新射n78 n79
舊射L900 L1800 L2600 n1
留白兄 發表於 2024-12-21 23:07



香港站那有Band 7,隔離中環站換過天線就有

TOP

回覆 22# rickywk


我有d唔明點解香港站唔係用月餅盒

TOP

回覆  rickywk


我有d唔明點解香港站唔係用月餅盒
留白兄 發表於 2024-12-22 09:02


基本上今次加N78嘅舊站未見有用月餅盒。

不過,就算唔用月餅盒,佢換晒天線同core RRU後,喺香港站csl同SMT跑速已經過500M落,SMT跑速仲略略快過csl,ping time仲靚少少。

反而搵日用張3HK DIY card睇下有無Band 7。

用月餅盒要比DC電,舊站個天花肯定無預留喉管同電源,既然換吸頂天線已經有非常好嘅效果,當然多一事不如少一事。
就好似佢d free WiFi AP,根本無換過,用到就算。

TOP

香港站那有Band 7,隔離中環站換過天線就有
rickywk 發表於 2024-12-22 09:01


跟去年年底我上次測試情況不同,早兩日我再去測試,各台香港站神奇地出現了band 7.

但這band 7只限於由香港站至九龍站+中間過海隧道,打後至奧運站前隧道出口仍沒有,唔通係用左CMHK當年既獨家天線?

TOP

本帖最後由 PN420 於 2024-12-29 13:12 編輯
回覆  PN420
未拆舊野你鋪腳毛就得
唔好話 2G,連 call 機啲野都係宜家先話拆呀 ...
保時捷 發表於 2024-12-21 23:27


原來還有系統要清拆,這的確會加長鋪設時間;

回顧幾年前2300/2600鋪設進度,其實也是每隔一、兩個月就開通一個站,跟現時N78進度相若。我不知道當時有沒有東西要清拆,但這給我的感覺好像是每次只做一個地方。而比較2300/2600的進度及這次港鐵所公佈的N78預期進度,分別不大,故我猜N78的進度也相若,清拆工序似乎對進度影響不大,而且也是每次只做一個地方;

即使多了清拆這一動作,但如果能夠同時在三幾個地方鋪設+清拆,是否也能夠把鋪設時間縮短? 如果不能,這是否有技術困難、人手問題,還是有些東西我們是不知道還是理解錯了?

TOP

香港至九龍已有N78覆蓋,SMT跑咗兩次speedtest都有400M。
九龍至奧運,頭半段近九龍都有N78,後半段就無

TOP

太好了 搭親機鐵都load air

TOP

冇提到車廂/行車隧道,睇黎只係車站各層完成N78覆蓋,而隧道等"其餘位置"就明年1.16完成. ...
PN420 發表於 2024-12-21 14:48

呢D通常都一步一步, 一度完成就到第2度

TOP

3HK DIY: 香港站月台有Band 40覆蓋,過海隧道段亦有Band 7 3125覆蓋。

今次加N78同上次其他站加Band 7一樣,一加就將各台頻道補完

TOP