有無人試左新 card 可以-35?留明睇包膠

TOP

有無人試左新 card 可以-35?留明睇包膠
qbearqbear 發表於 2016-6-6 08:08


呢個真是重點

TOP

可惜我冇NFC機

TOP

本帖最後由 hksuper911 於 2016-6-6 15:10 編輯
有無人試左新 card 可以-35?留明睇包膠
qbearqbear 發表於 2016-6-6 08:08

Delete

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 hksuper911 於 2016-6-6 15:11 編輯
但好似手機八達通sim用唔到o pay
Mrcheng 發表於 2016-6-6 14:06

Delete

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 peter_chan 於 2016-6-6 15:14 編輯
請問點用?
Mrcheng 發表於 2016-6-6 14:24



    有人post 過出來﹐大既係這樣的 :

A機登記Oepay﹐做晒所有的預先登記﹐係唔係八達通sim都無所謂。
(其實係同八達通無關﹐A機只係做Oepay戶口的存錢過數功能)

B機用八達通SIM。

之後A機在Oepay 轉錢去B機的八達通sim﹐令到有錢在入面。之後再轉錢去Oepay 戶口(A機)。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP