本帖最後由 陽光土司 於 2012-12-11 22:18 編輯
$100 value this one?
HP9730 發表於 2012-12-11 19:10



    rmb 50 那張

係桂林街近信興酒樓那幾檔買的

KWEILIN ST.JPG

TOP

回復 279# chpyeung


    我三次以上都係過12點先activate..都無問題..好正常即收sms..

TOP

又想問下....大陸版一卡2號,係唔係冇得上網架?

TOP

有無邊隻CARD可以O係香港買到??
我只係一兩個月先上深圳一次
想買張CARD唔洗月費....又可以上到網WHATSAPP下(就算無電話分鐘都無所謂)

TOP

回復 284# buddy25


    咁毛咭合晒你..你淘到送香港未叫香港買到..唔係就去y拍到買..有人賣緊..

TOP

回復  buddy25


    咁毛咭合晒你..你淘到送香港未叫香港買到..唔係就去y拍到買..有人賣緊.. ...
jc917 發表於 2012-12-13 14:39



    但要上去RESET PASSWORD先用得~~~
我想擺O係POCKET WIFI用
& 唔知點入錢~~

TOP

回復 286# buddy25


    reset唔reset password都用到....password只係查費..入錢未過左關..買填值卷

TOP

有無個封面睇下啊?thx

TOP

有冇ching 知呢張卡係深圳點入錢? 有冇得買充值券架?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP