一家人坐底飲茶簽
個plan就係想大家共聚天倫
Jazz 發表於 2016-10-30 12:08



    個plan 一到手
我部new MacBook 就可系街長時間做野了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 272# semuel


    邊到睇到仲有大中華PLAN?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前條link ban左,有沒ching可以pm我?

TOP

一家人坐底飲茶簽
個plan就係想大家共聚天倫
Jazz 發表於 2016-10-30 12:08



帶埋平版電腦比佢地簽

TOP

其實佢係用SMS/EMAIL通知比條LINK你(有埋換領編號),入番換領編號,入去簡邊間SF攞卡,簡左之後就即刻可以攞 ...
andytse 發表於 2016-10-30 08:00 AM



    登記左兩星期仲未收到通知

TOP

回覆 220# smallfaihk1111


    ching 可否PM link? thanks!!!

TOP

登記左兩星期仲未收到通知
kawing 發表於 2016-10-30 19:50


你個12月才生效,可能11月中至尾先收SMS/EMAIL呢

TOP

本帖最後由 charcsc2000 於 2016-10-30 21:57 編輯

剛剛登記左,佢發左個message,要我下載個pdf,再簽返比佢,跟著就等email拎sim卡嗎?
係咪要提供身份證副本?

TOP