提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  pp99


    個人意見...如果幾日的話比多少少用3hk個個日費漫游..fb又上到...又唔駛vpn...簡單方便. ...
jc917 發表於 2012-12-9 22:32



最差係$68只是到夜晚12點,之後計第二日!

TOP

最差係$68只是到夜晚12點,之後計第二日!
chpyeung 發表於 2012-12-10 21:17



是啊!若然主要係晚上用,又是玩超過12:00那種
這個便變了不平便了

TOP

最差係$68只是到夜晚12點,之後計第二日!
chpyeung 發表於 2012-12-10 21:17



    所以我講一次半次去幾日...
    當你去五日...x 68日 = 350到...計盡..第一日過12點先activate個漫游日費....但一張聯通6G 半年咭 都要 230人仔 (連運費) 都 接近 三舊...
    起碼香港開係無限漫游...唔駛煩..又唔駛轉NUMBER..SMS都照收..更加唔駛用VPN...FB TWITTER都照上...

    當然...間中上去DUP一次骨.......keep張毛咭最抵..暫時

TOP

各位brother. 我買左毛卡啦. 仲上去1010網登錄左﹐但系我見到好似唔系0.1/mb.
毛卡.jpg

TOP

各位brother. 我買左毛卡啦. 仲上去1010網登錄左﹐但系我見到好似唔系0.1/mb.
yschin 發表於 2012-12-10 23:00



0.1元/KB ?
唔係MB???

你有冇去門買卡俾你那個人,有冇俾錯卡你???

TOP

回復 276# photohk


    賣卡果個人都我問返聯通.hello1122  依個brother, 俾左條link出來. 我同一間買架.

TOP

回復 277# yschin


    quoted from the comment from:
    http://detail.tmall.com/item.htm ... &id=15318351452

还行吧,暂时给好评,因为我在10010网上查出来套餐是50元包600兆的学生套餐,卖家说网上查的不准,我下个月看看是否真的像卖家说的那样只是用一兆给0.1元。打电话查询也没办法,因为不是本地卡查不了,所以只有看看以后的使用情况再说吧。

[解释]您好 ,任何一张联通3G卡 登网厅都会显示50元包600兆。如果不信 可以用另一张卡登进去查询看看是否也这样显示。 卡为正规卡,上多少流量可以登中国联通网上营业厅查询清单。也可以打卡的归属地查询。所有的卡都可以打联通客服查询。

[10.17]

TOP

所以我講一次半次去幾日...
    當你去五日...x 68日 = 350到...計盡..第一日過12點先activate個漫 ...
jc917 發表於 2012-12-10 22:21


我以前試過用3HK, 凌晨時份想 activate 個漫遊, 一直都唔得, 第二朝早先得, 搵笨..

TOP

回復  king3one


    $50 買左聯通深圳版如意香港通-藍色版,有號碼揀,
陽光土司 發表於 2012-12-10 21:00



$100 value this one?

TOP