終於有會員肯出聲,覺得有啲安慰
42mbps 發表於 2024-8-27 09:52

都話我唔係因為睇到不明來歷嘅1GB都唔知有個咁有趣嘅post,我諗我先係最唔care嗰個

TOP

佢口口聲聲話唔係貪小便宜,就算有都未必用得著
如果CXL送北極南極數據冇佢份,相信佢唔會嘈
花得時間同心機去同CS嘈,點都有啲價值
唔好自欺欺人啦

TOP

你個小便宜case咁雞毛蒜皮都要搞咁多嘢,唔同個咁垃圾嘅垃圾徵費比仲可以同咩case比?
唔係掛咁快又畀我收 ...
keit 發表於 2024-8-27 17:48

垃圾政府,整埋啲垃圾政策出嚟,結果畀市民x,最終咪要回收垃圾政策囉,推行唔到。
我都講咗,如果你仲認為我係貪小便宜嘅,大家唔同層次,唔使再討論。因為你個思維,只停留喺面層,睇唔到深入嘅問題所在,同垃圾政府一樣。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

由頭到尾佢都係覺得佢成功爭取。
明明佢就係睇到我個post先至夠膽開口問 ...
葉得閒 發表於 2024-8-27 17:55



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-8-27 19:31 編輯
由頭到尾佢都係覺得佢成功爭取。
明明佢就係睇到我個post先至夠膽開口問 ...
葉得閒 發表於 2024-8-27 17:55

你都傻傻哋,你以為你自己係乜嘢?我成睇住你出post?遲左問就話人哋睇住你頭?你都幾自大㗎喎?認屎認屁你就最叻!
一直都冇講過係我成功爭取。呢啲說話係你講嘅!唔好塞入我口裏面!!我只不過問cs,我問佢答,我貼返出嚟,佢話遲啲會畀,唔係唔俾,咁我相信佢係因為太多人,所以佢處理唔切,所以先會遲咗發放,同埋唔用sms方式通知用户。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-8-27 19:27 編輯
佢口口聲聲話唔係貪小便宜,就算有都未必用得著
如果CXL送北極南極數據冇佢份,相信佢唔會嘈
花得時間同心 ...
stern123 發表於 2024-8-27 18:41

個個好似你哋咁樣?睇到啲唔公義嘅嘢就啞忍?出聲爭取,就話人貪小便宜?咁樣社會邊有進步?
其實最冇價值就係同你哋嘈,你哋根本唔會做任何嘢,只係坐喺度食花生,坐享其成!
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

佢口口聲聲話唔係貪小便宜,就算有都未必用得著
如果CXL送北極南極數據冇佢份,相信佢唔會嘈
花得時間同心機去同CS嘈,點都有啲價值
唔好自欺欺人啦
stern123 發表於 2024-8-27 10:41

睇佢咁多回覆,全部咪又係用人哋嘅冇誠信嚟包裝自己嘅貪小便宜囉

TOP

本帖最後由 留白兄 於 2024-8-27 19:59 編輯

回覆 269# keit


佢真係極度stubborn
我好早已經放棄唔再同佢討論任何野
根本唔會有任何結論
cs講錯 死咬 一定唔會有錯 咬到死為止 佢既心態就係咁
記住 永遠唔好同______爭論
題外話 咁耐都仲未有人banq  epc果然自由左好多

TOP