hahakei 當前離線
進階會員
TOP
andytse 當前離線
中級會員
登記咗領卡地點就可以去攞 會Email 通知? shal 發表於 2016-10-29 22:19
反而我附近有門市@@ crazyrickypoon 發表於 2016-10-29 22:18
請問可否帶號過去? via HKEPC Reader for Android hahakei 發表於 2016-10-30 01:53
Thx.... day1 申請,day2遞pdf簽名,day3 已收拎sim咭確認地方,神速 akam7777 發表於 2016-10-29 01:05
128K 同無限速都差好遠 yj5ng2fi4 發表於 2016-10-29 23:58
semuel 當前離線
Banned
Jazz 當前離線
SMC/HKBN限速,我見過 andytse 發表於 30/10/2016 08:24
我發覺帶號過去是有點麻煩,例子:如果有3個no登記人是我自己,所有用家是屋企人就麻煩得多,因為每個no(即用家 ... andytse 發表於 30/10/2016 09:05