請問可否帶號過去?

via HKEPC Reader for Android

TOP

登記咗領卡地點就可以去攞
會Email 通知?
shal 發表於 2016-10-29 22:19


其實佢係用SMS/EMAIL通知比條LINK你(有埋換領編號),入番換領編號,入去簡邊間SF攞卡,簡左之後就即刻可以攞

TOP

反而我附近有門市@@
crazyrickypoon 發表於 2016-10-29 22:18


打電話問佢地可否在附近門市取卡,之後話聲我地知

TOP

請問可否帶號過去?

via HKEPC Reader for Android
hahakei 發表於 2016-10-30 01:53


帶號開新都得架,網上申請時可以比你簡的

TOP

Thx....
day1 申請,day2遞pdf簽名,day3
已收拎sim咭確認地方,神速
akam7777 發表於 2016-10-29 01:05


TOP

128K 同無限速都差好遠
yj5ng2fi4 發表於 2016-10-29 23:58


SMC/HKBN限速,我又未見過128K, 港3就見過

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我發覺帶號過去是有點麻煩,例子:如果有3個no登記人是我自己,所有用家是屋企人就麻煩得多,因為每個no(即用家)都會有SMS 6位數字驗證碼通知,要續個no聯絡他們攞驗證碼(30分鐘之內要入),入左6位數字驗證碼之後才能DOWNLOAD帶號碼轉台表格(續個做),對啱資料冇問題就簽名寫日期,之後UPLOAD番比佢,問題就離了.
例如:
屋企人1渣巴士中(不能開電話)......
屋企人2上課中(不能開電話)......
屋企人3開會中(不能開電話)......

給大家分享ONLY

TOP

SMC/HKBN限速,我見過
andytse 發表於 30/10/2016 08:24



    這些資料不能被公開的

TOP

我發覺帶號過去是有點麻煩,例子:如果有3個no登記人是我自己,所有用家是屋企人就麻煩得多,因為每個no(即用家 ...
andytse 發表於 30/10/2016 09:05



    一家人坐底飲茶簽
個plan就係想大家共聚天倫

TOP