嘩,唔係另一個post問咗CSL 1GB問題都唔知呢邊咁精彩
條友冇料扮4條嗰啲阿叔啦,上次有單嘢畀我串到收咗皮
...
keit 發表於 2024-8-27 05:52


聖人果1gb 已到手,依家佢話之你點鬧佢

TOP

嘩,唔係另一個post問咗CSL 1GB問題都唔知呢邊咁精彩
條友冇料扮4條嗰啲阿叔啦,上次有單嘢畀我串到收咗皮
...
keit 發表於 2024-8-27 13:52



    本來都唔想再re呢個題目,   不過見你出個咁嘅post.   又睇下你點串到我收皮咁 Q巴閉?
其實一早已經講咗  我唔係貪佢1GB 定係乜嘢, 1GB?...我4日已經用曬!
個問題係佢死不認錯, 呢個先係重點.
如果佢一早話hello   或者hk mobile, 不合資格,  就相安無事, 呢個係關乎誠信問題!
之前講咗club sim 有嘅   跟住又冇收過sms   於是我問下佢:
再畀多啲嘢你睇   咁啱我電腦retrieve 返d 對話出嚟, (本來都唔打算貼出嚟)  我既然你咁講  我要澄清一下, 就話畀你知佢地CS 係幾咁混亂!
答案  竟然話係隨機送畀人都得!  而事實上,  根本就唔係咁. 估計佢係未做得切, 所以未能向用戶發送sms,    後來發覺太多人   所以索性全部就加曬落去畀現有club sim 用戶算數, 所以有人係冇收到sms   但入去check 自己account 就見到多咗1GB!
唔好成日用你自己嗰套嘢嚟諗人哋, 以為人哋貪小便宜    呢個只係你自己嘅諗法    唔該你自己檢討下!!

Screenshot_20240827_153221.jpg

TOP

本來都唔想再re呢個題目,   不過見你出個咁嘅post.   又睇下你點串到我收皮咁 Q巴閉?
其實一早已經 ...
FT907 發表於 2024-8-27 15:41


公司送嘢比客點解唔可以隨機?
無老鳳㗎!
   
唔鐘意可以唔再幫襯。

買六合老鳳中就好啦。

TOP

我問多佢兩問,   佢就話過兩日覆我   搵過另一個cs回覆:
隔咗兩日又再覆返我,   又話唔係隨機    改口就話8月6號前完成實名登記都有.
證明咗佢裏面處理問題及planning 係幾咁混亂 .
再講多一次1GB對我哋講根本微不足道,    幾日已經用曬,    我主要係針對佢一時一樣,  未搞好個系統啲嘢, 消息就放出街. 其實錯咗唔緊要, 更正返咪得囉.

Screenshot_20240827_154414.jpg

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-8-27 15:52 編輯
公司送嘢比客點解唔可以隨機?
無老鳳㗎!
   
唔鐘意可以唔再幫襯。

買六合老鳳中就好啦。 ...
lolai 發表於 2024-8-27 15:48


係隨機咪隨機   都冇所謂嘅    不過唔好一時一樣就得,
你講嘢唔好咁白痴先得㗎,    你買六合彩  馬會話包你中呀?

TOP

本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 15:59 編輯
係隨機咪隨機   都冇所謂嘅    不過唔好一時一樣就得,
你講嘢唔好咁白痴先得㗎,    你買六合彩  馬會話 ...
FT907 發表於 2024-8-27 15:50


六合都唔係期期一樣。
就快又多寶啦!
我就真係痴㗎,期期都最少比10蚊!

而且你都講得啱道理,人哋送1GB,包你有㗎?

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

你隻C眼係咪有問題?   最尾佢咪答咗囉   所有8月6號前完成實名登記嘅都有吖嘛   睇清楚未呀?
佢之前 ...
FT907 發表於 2024-8-27 15:57


是但啦!為1GB勞心勞力勞氣,真的值嗎?

你贏哂,又點?
留返啲氣巴啦!

TOP

本帖最後由 FT907 於 2024-8-27 16:12 編輯
嘩,唔係另一個post問咗CSL 1GB問題都唔知呢邊咁精彩
條友冇料扮4條嗰啲阿叔啦,上次有單嘢畀我串到收咗皮
...
keit 發表於 2024-8-27 13:52


繼續回你, 因為你個重點錯曬!

    CSL唔係因為做錯嘢而送㗎,係MS單嘢叫做‘好心’送data,這一點我絕對同意!
但你搞一個" 好心"嘅event  係咪都應該好好plan好?   唔係一時一樣    搞到唔清唔楚, 唔係一早應該事先plan好 曬邊用戶合資格領取? 然後向公眾發送消息?   去到中段仲竟然回覆話隨機? , 但最後佢都更返正話8月6號前完成實名登記用戶都會有, 而且好快向用戶發放,   呢一樣嘢我都好感謝佢能夠更正.

如果你仲揸住    以為我係貪小便宜   1GB去問呢樣嘢嘅   你實在太膚淺,     只係睇到表面嗰一層.

(P.S. 唔知你做過audit未? 或者你知唔知乜嘢叫做audit?    auditor可以揸住你少少錯誤    跟住令到你成個system攞NC !)

TOP

本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 16:24 編輯
繼續回你, 因為你個重點錯曬!

    CSL唔係因為做錯嘢而送㗎,係MS單嘢叫做‘好心’送data,這一點我絕對 ...
FT907 發表於 2024-8-27 16:09


是但啦!
為少少就追人CS 9條街!
為道氣啫吧!

唉!年青人!休息呀吧!
    (完)

TOP