提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小的剛試鳥
禾部雙卡機是鎖屎了SIM1可上網SIM2不能
毛卡放SIM2從沒出過事

喇喇喇...即係咁用 ...
167pk 發表於 2015-4-11 12:43

其實你地平時喺香港會插住/開住張大陸卡?

我冇乜事都唔會囉,儘可能帶一部機出街,即使係雙卡機我都會disable咗佢,免得浪費電力。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 243# 167pk


    放入後備機到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Sorry.. 係張 一咭兩號先至係 unicom hk .. 張 毛咭係 3... sor sor..
wuchihangfox 發表於 2015-4-11 12:34

唔係喎.. 頭先我又去再 check..
我張毛咭插入左部  nokia 5000 度...
最初就收 3(2G)
跟住無幾耐就轉番 UNICOM HK 喇

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實你地平時喺香港會插住/開住張大陸卡?

我冇乜事都唔會囉,儘可能帶一部機出街,即使係雙卡機我都會d ...
lailailai 發表於 2015-4-11 12:56


我有張係同大陸嗰邊聯絡嘅電話卡,一般情況下,都係長插開住。
毛卡就返到大陸先會用。

TOP

回覆  cfpang

積少成多... 遲d 用唔曬真係賣番出去都有流量包埋.. 咁會值$$ d 嘛...
...
wuchihangfox 發表於 2015-4-11 12:16



    我玩兩張,都有張成日斷,唔記得連續簽到………

TOP

小的剛試鳥
禾部雙卡機是鎖屎了SIM1可上網SIM2不能
毛卡 or 1卡2號放SIM2從沒出過事

喇喇喇. ...
167pk 發表於 2015-4-11 12:43


其實我張卡一直都係咁嘅setting,都奶過嘢。
不過都係就得嗰次,好在有得退返……

TOP