keit 當前離線
進階會員
咁煩係因為有選擇. 人都係有選擇煩惱症. 所以取消儲值卡就唔使咁煩 LaMancha 發表於 2025-1-9 02:58
你同我講係冇用. 要取消限制你勍寫信給OFCA. 首先我唔係贊成或反對呢啲措施. 不過嘅然政府認為儲值卡同騙案有關(當然佢哋有嘅數據, 我哋沒有掌握). 所以要求取消儲值卡應該易過取消限制 LaMancha 發表於 2025-1-9 03:05
TOP
LaMancha 當前離線
吓吓都話取消儲值卡,如果取消儲值卡係正苦嘅option一早cut晒啦使淨係加辣?成日就淨係識講埋晒啲廢話 ... keit 發表於 2025-1-9 21:58
slt 當前離線
FT907 當前離線
ten時 當前離線
中級會員
咁煩係因為有選擇. 人都係有選擇煩惱症. 所以取消儲值卡就唔使咁煩 LaMancha 發表於 2025-1-9 10:58
notcool 當前離線
我只能講你中毒太深了,根本聽唔入其他師兄意見。按照你個邏輯 如果有賊持刀搶劫,政府係唔係要禁售所有 ... ten時 發表於 2025-1-10 14:52
比如香煙。政府成日限制吸食香煙。又加煙稅,又唔准喺公眾地方吸食。但仍然有好多煙民。咁政府又唔禁止售賣香煙,但啲人又繼續吸食又投訴政府諸多限制。咁唔通你話建議禁售香煙的人,講嘅係廢話? LaMancha 發表於 2025-1-9 23:27
Louis_gre2 當前離線
我覺得你係 put your words in my mouth. 同埋係偷換概念. 我唔係贊成或反對政府的措施, 只係駁斥反對人 ... LaMancha 發表於 2025-1-10 17:58