咁煩係因為有選擇. 人都係有選擇煩惱症. 所以取消儲值卡就唔使咁煩
LaMancha 發表於 2025-1-9 02:58
你同我講係冇用. 要取消限制你勍寫信給OFCA. 首先我唔係贊成或反對呢啲措施. 不過嘅然政府認為儲值卡同騙案有關(當然佢哋有嘅數據, 我哋沒有掌握). 所以要求取消儲值卡應該易過取消限制
LaMancha 發表於 2025-1-9 03:05

吓吓都話取消儲值卡,如果取消儲值卡係正苦嘅option一早cut晒啦使淨係加辣?成日就淨係識講埋晒啲廢話

TOP

吓吓都話取消儲值卡,如果取消儲值卡係正苦嘅option一早cut晒啦使淨係加辣?成日就淨係識講埋晒啲廢話 ...
keit 發表於 2025-1-9 21:58


比如香煙。政府成日限制吸食香煙。又加煙稅,又唔准喺公眾地方吸食。但仍然有好多煙民。咁政府又唔禁止售賣香煙,但啲人又繼續吸食又投訴政府諸多限制。咁唔通你話建議禁售香煙的人,講嘅係廢話?

TOP

本帖最後由 slt 於 2025-1-10 07:49 編輯

回復 226 #LaMancha

政府應自動、全盤交出一切影響到市民的措施的原因及數據。學內地所講,陽光施政,開誠佈公,咁先係一個現代社會政府應有的所為。

TOP

如果政府識得好似你咁講嘅    就唔會搞到咁今時今日  舖頭執笠    嚴重財政赤字, 民不聊生啦

TOP

咁煩係因為有選擇. 人都係有選擇煩惱症. 所以取消儲值卡就唔使咁煩
LaMancha 發表於 2025-1-9 10:58


我只能講你中毒太深了,根本聽唔入其他師兄意見。按照你個邏輯

如果有賊持刀搶劫,政府係唔係要禁售所有刀?
如果有賊經銀行洗黑錢,政府要唔要取締所有銀行?

儲值卡係民生用品。原來有人用來做詐騙,咁就要所有使用既市民來承擔責任,你都覺得正常,只能講你思路奇特了。

TOP

咁大家近排有冇收到呢啲電騙話係儲值卡打嚟?由於好多三字頭嘅都截咗或者我唔聽所以近排都未收到電騙師.

不過詐騙真係好似變咗打仗一樣

https://www.hk01.com/%E4%B8%AD%E ... utm_campaign=native

TOP

我只能講你中毒太深了,根本聽唔入其他師兄意見。按照你個邏輯

如果有賊持刀搶劫,政府係唔係要禁售所有 ...
ten時 發表於 2025-1-10 14:52


我覺得你係 put your words in my mouth. 同埋係偷換概念. 我唔係贊成或反對政府的措施, 只係駁斥反對人士的邏輯謬誤. 我駁斥反對觀點. 並不是等同贊同政府措施.

TOP

比如香煙。政府成日限制吸食香煙。又加煙稅,又唔准喺公眾地方吸食。但仍然有好多煙民。咁政府又唔禁止售賣香煙,但啲人又繼續吸食又投訴政府諸多限制。咁唔通你話建議禁售香煙的人,講嘅係廢話?
LaMancha 發表於 2025-1-9 23:27

梗係廢話啦,咪又係同一概念,香港賣煙賣咗幾耐呀?可以禁又係一早禁咗啦(分分鐘暴動都似),煙仲可以抽稅更加冇誘因禁,用吓個腦啦,仲有而家搞咁多嘢除咗擾民我睇唔到同當初記招話實名打擊電騙有任何幫助

TOP

本帖最後由 Louis_gre2 於 2025-1-11 00:32 編輯

其實 OFCA 堆廢柴,不從源頭禁,玩官商勾結,響下遊做埋擾市民動作,真係 wka。

有實名制,假實名/買賣實名卡 無罰則(有拉到案例未?),有咩用 ?

例如 : 1 萬定額罰款/拉黑信譽 (n 年內不准實名/上台),當然最緊要班廢柴肯郁籮友捉人。

可以百份百無電騙 ? 一定唔會,但起碼唔玩小學雞,攪到 99% 市民。

TOP

我覺得你係 put your words in my mouth. 同埋係偷換概念. 我唔係贊成或反對政府的措施, 只係駁斥反對人 ...
LaMancha 發表於 2025-1-10 17:58


我就係用你個邏輯就得到幾咁荒謬既嘢,希望你明你之前講緊咩嘢。

TOP