請問SXT是否已停2G網絡?
post 發表於 2021-10-2 10:42

間唔中收到一兩嘢,同用唔到無分別
photo6258253382112357996.jpg

TOP

CSL荃灣西至錦上路隧道段終於收到哂,全部高速。

via HKEPC Reader for Android
alamshiu 28 發表於 2021-9-30 13:22

NICE, 黎緊放假約左朋友去踩單車, 到時再試下先

TOP

回覆 232# Handsomelu


其實呢啲路段係地鐵管理嘅,我用數碼通最近都一樣靚晒,應該所有台都好左
唔關1800頻譜事. CSL 少左1800頻譜係不爭事實,唔好再吹。

TOP

回覆  Handsomelu


其實呢啲路段係地鐵管理嘅,我用數碼通最近都一樣靚晒,應該所有台都好左
唔關1800頻 ...
fourcows 發表於 2021-10-5 11:09

CLS台 有多有少頻率都好, 雞肋零晨時間, D 速度可以好靚仔(50M), 但一擘大眼時間 得返幾M

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  Handsomelu


其實呢啲路段係地鐵管理嘅,我用數碼通最近都一樣靚晒,應該所有台都好左
唔關1800頻 ...
fourcows 發表於 2021-10-5 11:09

隧道段SMT一早順晒,而家係差露天段一少部份收得差(大約由車廠中間至錦上路車站果個位)

TOP

少少Off Topic
露天段基本上好難搞, 900Mhz同2600Mhz長期有唔知頭唔知路既interference
再加上附近係石崗 (3500Mhz 限制區), 唔知係咪呢個原因連N78都無

TOP

屯馬線大欖隧道自從MTR終於喺隧道口裝5G發射站之後
因為唔洗再扯走荃灣西站容量令到兩端都改善左好多,
另一方面,CMHK應該都已經知道要等MTR開n78係不切實際啦,
成條隧道CMHK都有n1訊號但應該仲整緊未試過connect到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CLS台 有多有少頻率都好, 雞肋零晨時間, D 速度可以好靚仔(50M), 但一擘大眼時間 得返幾M

via HKEPC ...
pikpikpik 發表於 2021-10-8 14:05

你似講緊屎馬桶多, 始終屎馬桶頻又真係少好多

TOP

唔知關唔關事
9月用3萬能卡(行029plan)仲正正常常......
入到十月就開始load空氣.......
朋友聽電話都唔掂......

TOP