salaryman 當前離線
進階會員
TOP
jd2268 當前離線
賣火柴的小男孩 當前離線
pikpikpik 當前離線
回覆 321 CSL: 1385(20Mx2)+1851(10Mx2) => 1400(20Mx2) CMHK: 1651(10Mx2) => 1650(10Mx2) + 1850( ... salaryman 發表於 2021-10-2 16:19
我不懂這些, 咁即係邊個台比較好? (無須地鐵收得好的話) 謝謝 賣火柴的小男孩 發表於 2021-10-4 01:26
aaaaabhk 當前離線
3 個條10+5 最麻煩, 條5都睇黎開N3 算吧 via HKEPC Reader for Android pikpikpik 發表於 2021-10-4 01:36
beeyeehan 當前離線
中級會員
CSL呢兩日速度好左,以前會load空氣既地方而家無點load空氣,可能係因為多左條1800mhz左分流 ... 321 發表於 2021-10-1 17:34
我都覺得CSL 收得好左, 就係港鐵用都係 beeyeehan 發表於 2021-10-4 21:03
屋企隻5G CPE收唔到屎台5G, 反而發現收到條新channel (1250) 唔通屎台開始慢慢做野 via HKEPC I ... jd2268 發表於 2021-10-5 01:41