NFC應該只關部電話事唔關張sim事

btw hkbn sim係冇八達通功能
joehk 發表於 2016-10-27 17:19



喺 csl. 3仔 CMHK 出 sim 卡,
有分
有 NFC 功能.......同埋
冇 NFC 功能

TOP

想請問下用緊嘅,支唔支援iPhone WiFi Call?

TOP

想請問下用緊嘅,支唔支援iPhone WiFi Call?
januahy 發表於 2016-10-27 19:24



    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=3

TOP

有冇人sim咭用緊實測咩速度?
常在4G定會跌落3G接收?
akam7777 發表於 2016-10-26 23:23



    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D1&page=4

TOP

我之前開啲no係好難記,係6468開頭
andytse 發表於 27/10/2016 16:33



    ching 你11月尾MNP果度搞成點

TOP

ching 你11月尾MNP果度搞成點
Jazz 發表於 2016-10-27 21:16



我2個mnp用其他方式申請,20/9/2016 打去申請企業plan, 追了幾次20/10/2016才有回應,20/10/2016 email申請,到25/10/2016未有回音,當日打上去問才幫我攪,重要話我知問左數通mnp要十日工作天,5/11/2016下午生效, 後來打去MNP果度改1/11/2016 零晨生效,佢又肯比我改禾

TOP

回覆  andytse

我同你差唔多,9月尾申請mnp,搞到11月1先開到台
NoMoreDelay 發表於 27/10/2016 22:35



   
    你第一份form係填1/11?

TOP

本帖最後由 MAX100 於 2016-10-27 22:25 編輯

我由csl mnp 11月8日,上星期六10月22號全網上交form申請,前後都係三日就拿卡了
btw 後尾打上cs問,佢話開卡生效之後,會再send link 要求後補住址証明

TOP

回覆 206# andytse

我同你差唔多,9月尾申請mnp,搞到11月1先開到台

TOP

回覆 207# Jazz

我填10月15日架,佢都轉唔切@@可能係因為我個係br plan,個人名轉公司名所以要搞咁耐

TOP