json666j 當前離線
初級會員
NFC應該只關部電話事唔關張sim事 btw hkbn sim係冇八達通功能 joehk 發表於 2016-10-27 17:19
TOP
januahy 當前離線
andytse 當前離線
中級會員
想請問下用緊嘅,支唔支援iPhone WiFi Call? januahy 發表於 2016-10-27 19:24
有冇人sim咭用緊實測咩速度? 常在4G定會跌落3G接收? akam7777 發表於 2016-10-26 23:23
Jazz 當前離線
進階會員
我之前開啲no係好難記,係6468開頭 andytse 發表於 27/10/2016 16:33
ching 你11月尾MNP果度搞成點 Jazz 發表於 2016-10-27 21:16
回覆 andytse 我同你差唔多,9月尾申請mnp,搞到11月1先開到台 NoMoreDelay 發表於 27/10/2016 22:35
MAX100 當前離線
NoMoreDelay 當前離線