唔知邊撚個諗出黎

屋企老人家打畀其他人
其他人以為佢係詐騙電話
因為聽到另一個人既聲

想轉走又有餘額係 ...
3Talk 發表於 2025-1-4 14:07



    最後只會變成 請對長老們好一點
低用量請用家庭plan
或上台話音plan另搭數據卡

TOP

本帖最後由 lolai 於 2025-1-5 10:20 編輯

而家諗著一張儲值長用,唔轉來轉去了。
一年比多十元八塊,免咗各種麻煩!
又唔怕會比人聽到預先警告而cut線。

TOP

有無人報東張呀,轉台都當新卡真係好搞鬼
而且依家電話卡有data plan 都會用whatsapp call la

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

有冇得反對儲值卡提示錄音

ofca冇理會過市民感受就實行
deadduck 發表於 2025-1-4 19:16



    而家政府做野洗乜理市民感受

TOP

3字頭,平均每月我封120個
神行太保 發表於 2025-1-4 13:43

3字頭有啲係真電話既。垃圾電話我而家每日封3個左右 (有時成4、5個),肯定比實名前多左

TOP

話時話而家真係好咗少咗啲電騙電話,唔知係咪佢哋放假
不過3字頭嘅就仍然好多.我好仲未等到電片打過嚟係用儲 ...
notcool 發表於 2025-1-4 09:45



    依家醫院  差館  都用3字頭啦.
你全部block 曬3字頭, 會有麻煩呀

TOP

回覆 196# FT907

咁樣都幾麻煩.我自己就係第二次就會接.
睇嚟要自己做返個白名單.

TOP

依家醫院  差館  都用3字頭啦.
你全部block 曬3字頭, 會有麻煩呀
FT907 發表於 2025-1-6 00:49


只要 OFCA 唔再照顧自已人,用 optin 廣告名單,還便香港 call center 已沒落

或加 # 響開頭。而家全部電腦機樓,有咩難度。

TOP

拉到人用國安法告先有阻嚇力

TOP

根本多此一舉, 措施完全唔透明, 因為少數電騙受害者嘅智力問題而要標籤全部儲值卡用戶

9 月尾幫老人家轉用儲值卡 (3 DIY), 依家佢打出嘅電話都有呢個錄音, 我都答唔到佢係咪去到今個月尾就會消失

TOP