<-100: 弱.   我經常都係呢個
FT907 發表於 2021-9-30 13:54


室內地方經常都會係咁。
但一般市區街道就唔應該出現。

TOP

本帖最後由 PN420 於 2021-10-1 13:29 編輯
Are you calling me?
今晚有時間搞
Brainstomer 發表於 2021-9-30 07:53


你來得正好!
有時間既話,想你幫手度下LTE 1250同埋1925,條Downlink有冇訊號。


1250:Downlink 1805-1815MHz
1925:Downlink 1875-1880MHz

TOP

發覺CLS 台好多時都收B3 做主力,希望條連續嘅B3對上網有正面影響

琴日一日嘅體驗都算OK ...
shukuist 發表於 2021-10-1 12:10

返而九月尾,我部機變咗b7主力

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我度無
Brainstomer 發表於 2021-10-1 14:21


再次感謝!
即係話這兩間電訊商仲未使用新頻譜做B3或n3!

TOP

我度無
Brainstomer 發表於 2021-10-1 14:21

多謝師兄幫手   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

再次感謝!
即係話這兩間電訊商仲未使用新頻譜做B3或n3!
PN420 發表於 2021-10-1 15:03



估計都應該用黎做5G用黎加強覆蓋啦!
不過得5Mhz會唔會雞左d

TOP

叫CSL做返好地面4G接收先啦

露天地面死位結界多過乜。。。CLS

TOP

CSL呢兩日速度好左,以前會load空氣既地方而家無點load空氣,可能係因為多左條1800mhz左分流

TOP

回覆 194# Brainstomer


好怪...調完頻多出既10+5MHZ*2 竟然係唔用...
多出呢既頻得咁少...就算加落5G都只係為左整個5G接收 LOGO...速度上無幫助

TOP