frankychan 當前離線
中級會員
我都問咗佢。佢答我無 suiyan 發表於 2016-9-13 19:02
TOP
卡卡 當前離線
因為我每次都不遺餘力咁"hardsell"我覺得荀既野俾大家!! 但有機會影響了其他"既有利益得益者"!! ... xperiac2014 發表於 2016-9-13 16:34
xperiac2014 當前離線
進階會員
*109# cap 張圖,比大家睇話比人聽你唔係打手 卡卡 發表於 2016-9-13 19:25
newplayer123 當前離線
初級會員
mkboy76 當前離線
louischeung 當前離線
尋日去荃灣直銷買左, 真係抵喎, 買$100 ($130) 送50($65), 即係買一送一咁滯 但要即場增值果一百, ... mkboy76 發表於 2016-9-14 10:31
荃湾可以買多d嗎? louischeung 發表於 2016-9-14 10:59
iamphysics 當前離線
我無問, sorry, 我通常一兩個月先買一次增值劵, 費事增咁多一陣揚得滯又行FUP 咪中伏...... ... mkboy76 發表於 2016-9-14 11:56
回覆 iamphysics 十成令去賣啦 mkboy76 發表於 2016-9-14 12:11