黃大仙,6分鐘派完啦,拎得一張
unfair 發表於 2016-3-19 12:22

我琴日都係黃大仙攞得1張,估計間鋪派得200張度,都唔知會唔會啲職員自己收起

TOP

10分鐘派完

TOP

如果插左卡但未啟動,30日後冇得用5G?

via HKEPC Reader for Android
chun232939472 發表於 2016-3-20 01:40

要上網啟用左先會有5GB比你,唔係會用唔到數據黎上網

TOP

拿左8張 諗住用到年尾
尋日開左張用 用左200mb到好似公司wifi重快

掉上肥花賣哂佢算

TOP

拿左8張 諗住用到年尾
尋日開左張用 用左200mb到好似公司wifi重快

掉上肥花賣哂佢算 ...
lkh_214 發表於 2016-3-20 05:09

送比我啦, 多多都收

TOP

拿左8張 諗住用到年尾
尋日開左張用 用左200mb到好似公司wifi重快

掉上肥花賣哂佢算 ...
lkh_214 發表於 2016-3-20 05:09

我屋企10Mbps,張卡屋企測到28Mbps

之前自己用限速得7XXkbps

3張卡好快

TOP

有28Mbps, 上網定睇片都夠曬

TOP

回覆 194# lkh_214


    點查可以睇到用咗幾多用量?

TOP

啟動完張卡, 用黎睇片既流暢度絕對OK, 其實我覺得同自己用緊既PLAN 差唔多

TOP

拿左8張 諗住用到年尾
尋日開左張用 用左200mb到好似公司wifi重快

掉上肥花賣哂佢算 ...
lkh_214 發表於 2016-3-20 05:09



你不要的話可以掉給我
當然是free就更好啦

TOP