臭蛋 當前離線
初級會員
轉返卡係唔屎去mnp 比$就得 Tom_jerry 發表於 2026-6-17 03:46
TOP
denden88 當前離線
中級會員
回覆 臭蛋 其實應該唔須要ICCID... 如我用緊valueGB 實體卡, 我有張3HK 萬能卡e-sim. 我把3HK 號碼 ... denden88 發表於 2026-6-17 04:18
ten時 當前離線
只能講 唔同台做法唔同 臭蛋 發表於 2026-6-17 12:20