回覆 1# Linksys999

good

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

新iphone轉左esim,用唔用到?點check?

TOP

新iphone轉左esim,用唔用到?點check?
asasas999 發表於 2025-9-28 16:27

你開到5G獨立即係得

via HKEPC Reader for Android

TOP

有SA SIM
得係正常
睇下有幾耐獨家玩
留白兄 發表於 2025-9-28 07:11


CTM (澳門)早就得

TOP

你開到5G獨立即係得

via HKEPC Reader for Android
bubba 發表於 2025-9-28 16:36

獨立?得唔得架?

TOP

本帖最後由 licson 於 2025-9-28 19:18 編輯

回覆 8# Garylaw818

CMHK 今年四月 已經 soft launch 咗,Android 機有機會唔換卡都用到,iPhone 就一定要換卡。不過你想確定入到嘅話你唔理咩機都換左 SA SIM 先。

隔離 csl 上年 9 月開始有 5G SA,不過就嚴格的一定要換卡先上到。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回覆  Linksys999
嗯! 師兄香港呢邊幾時正式推出 5G sa 畀我哋啲 一般客戶玩下! ...
Garylaw818 發表於 2025-9-28 04:10


其實好低調咁已經正式推出左,用QR code e-SIM就已經係support 5G SA,唔需要特別request。

TOP

新iphone轉左esim,用唔用到?點check?
asasas999 發表於 2025-9-28 08:27


QR code e-SIM原生已經support 5G SA。
開field test見到寫住SA就係用到。

TOP

CTM (澳門)早就得
jiangb 發表於 2025-9-28 09:41


5G SA漫遊,iPhone喎。

TOP

回覆 16# licson
好!唔該師兄, 有時間我落返門市換返一般sim卡試下先!😁

TOP