咁真係唔知喎   搞嚟搞去  搞唔到  
上網睇過   又話喺個code 尾度加個逗號  或者停咗另外一張卡,  ...
FT907 發表於 2025-7-25 08:09


你都話放落第二部機可以正常操作,即是兼容問題。

TOP

連2G都冇既機應該係新款機,照計應該support到4G行USSD.
如果你有興趣同時間,試下磨下CMHK客服,問下佢 ...
PN420 發表於 2025-7-25 22:20



   得閒先搞啦..........其實半年先至增值1次, 打電話去入 code增值都得
中間嗰段時間我都唔使點樣理佢   打到電話就算,   裏面大把錢剩, 有幾百元

TOP

你都話放落第二部機可以正常操作,即是兼容問題。
Linksys999 發表於 2025-7-25 22:26



   算啦,  由得佢, 得閒先至問中移動點解  呢張卡反正都係keep number    打普通電話   用到就算

TOP