antonyhk 當前離線
進階會員
TOP
soho888 當前離線
$8 PLAN KEEP NUMBER ,係大陸玩夠用???? 開幾個大陸APPS ( 美團,CALL 車...) 都冇左100MB .... 夠唔 ... soho888 發表於 2024-9-26 11:53 AM
用得8蚊plan,當然唔會用佢既數據做主力,號碼主要係用黎開銀行及各大陸apps收SMS用啦! ... antonyhk 發表於 2024-9-26 12:07
Louis_gre2 當前離線
其實差唔到好多$$$ .. 大陸5G PLAN $30 /月*12 (每月有5G , 100MIN通話 ???) $8PLAN .... (每月100 ... soho888 發表於 2024-9-26 12:29 PM
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
stockmike 當前在線
招搖仔 當前離線
hkjgl 當前離線
踏破雲帆齊滄海
中級會員
小弟香港中移月費包咗每月 6GB 大陸數據都用唔晒,所以要個保號化算一點。 如香港咭第日轉台無包大陸數據, ... stockmike 發表於 2024-9-26 05:07