回復 8 #tp380

原來而家已內卷到¥5 plan啦!

係移動/聯通定係電信?有無詳情可介紹下?

我個¥8 plan係移動用咗好多年,每月包100MB基本上網,間中又有幾GB免費數據送。

我set定時間一年充¥100慢慢扣

TOP

$8 PLAN KEEP NUMBER ,係大陸玩夠用????  

開幾個大陸APPS ( 美團,CALL 車...) 都冇左100MB ....
夠唔夠玩1日???

TOP

$8 PLAN KEEP NUMBER ,係大陸玩夠用????  

開幾個大陸APPS ( 美團,CALL 車...) 都冇左100MB ....
夠唔 ...
soho888 發表於 2024-9-26 11:53 AM


用得8蚊plan,當然唔會用佢既數據做主力,號碼主要係用黎開銀行及各大陸apps收SMS用啦!

TOP

本帖最後由 soho888 於 2024-9-26 12:31 編輯
用得8蚊plan,當然唔會用佢既數據做主力,號碼主要係用黎開銀行及各大陸apps收SMS用啦! ...
antonyhk 發表於 2024-9-26 12:07


其實差唔到好多$$$ ..

大陸5G PLAN   $30 /月*12   (每月有5G , 100MIN通話 ???)

$8PLAN .... (每月100MB ONLY,冇通話) .......但你又要買另一張大陸年卡????   $120  20G  X通??

計返每年差唔到幾多.....如果用多過20G(每年) ....未又係一樣禁多錢...

如果你每星期上一次大陸,每年20G 邊度夠用 ????

TOP

回覆 11# antonyhk

$5 電信保號 plan 不嬲都存在
中移/聯通 ¥8 最低消費好多年,有變過 ??

TOP

其實差唔到好多$$$ ..

大陸5G PLAN   $30 /月*12   (每月有5G , 100MIN通話 ???)

$8PLAN .... (每月100 ...
soho888 發表於 2024-9-26 12:29 PM


首先,要收香港嘢,最穩陣都係買大陸年卡,用咩VPN/Instand Guard/Wireguard...試下無妨,但要穩定就唔好搞啦!

再講,唔係人人都每個禮拜上大陸,我港車北上珠海,都係2-3個禮拜上一次掃貨攞淘寶,20GB用咗半年都仲OK,已袋定另一張20GB卡,無數據咪換卡就搞掂!

真係上得密既,當然係香港join中港共用plan抵D啦!所以因人而異,自己識計數

TOP

我計計下而家每月都要比差唔多20蚊...
我係1元1GB, 日日清, 有時用幾MB都要收1GB錢, 有時又用多過1GB... 因為搭車悶就去刷抖音.  夜晚上去過夜, 淨係打個車又扣1GB錢, 過左 00:00 又扣過..

TOP

小弟香港中移月費包咗每月 6GB 大陸數據都用唔晒,所以要個保號化算一點。
如香港咭第日轉台無包大陸數據,大陸咭就可能唔用保號plan 了

via HKEPC Reader for Android

TOP

最唔好就係用一卡兩號
變左成世用佢個台

TOP

本帖最後由 hkjgl 於 2024-9-26 07:21 編輯
小弟香港中移月費包咗每月 6GB 大陸數據都用唔晒,所以要個保號化算一點。
如香港咭第日轉台無包大陸數據, ...
stockmike 發表於 2024-9-26 05:07

試下二手網搵下仲有冇中移一卡兩號儲值咭(已絕版)
一個月6蚊保號,充值會有回贈,最高30%額外充值。
一個月4蚊港紙左右。
我內地所有app都係用呢個一卡兩號登記,用咗8年幾了,冇加過價。

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(FD401).jpg

TOP