題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G
仲順過係香港用csl自己
估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ...
留白兄 發表於 2024-8-18 16:02


1.n78一邊足秤另一邊唔係

2.澳門地方細,發射站數量當佢即使係香港既10分之1
但密度同香港比依然係倍數計,設備亦更容易攻頂

3.澳門人生活習慣促成大部分收工後都返屋企唔多出夜街(減少對5G依賴),啲真•外國遊客又未必有5G漫遊

TOP

甘ctm 系快
franklei 發表於 2024-8-18 21:44



咪忘記澳門5G一開波就已經係行SA,連帶4G都受益於已升級既光纖網路,
穩定係正常既
(CMHK除外,一來佢租CTM條水喉唔夠CSL咁粗,
二來多得疫情期間狂派大灣區用量搞到
漫遊客人均可用頻寬相對不足,假日夜晚隨時3澳門都仲快過佢)

TOP

N78/N79切得太碎,要最少一條過80-100Mhz先會快。

TOP