stanio中性區 當前離線
中級會員
題外話上次去馬交用csl roaming ctm 5G 仲順過係香港用csl自己 估唔到ctm做得咁好 定其實係佢5G太少人用? ... 留白兄 發表於 2024-8-18 16:02
TOP
甘ctm 系快 franklei 發表於 2024-8-18 21:44
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
進階會員