送100gb 就ok
leewe 發表於 2024-7-7 08:56



    師兄請問轉台成本係幾多?
我有幾個clubsim號碼唔要, 似乎可以垃圾重用玩半年

TOP

師兄請問轉台成本係幾多?
我有幾個clubsim號碼唔要, 似乎可以垃圾重用玩半年 ...
tonyjai 發表於 2024-7-8 09:30
clubsim 無轉台成本,最緊要張sim 重有效。
sosim 你臨用完個50gb 3至4日 就申請clubsim no. 過台, 因為要3日時間。




(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

反正自己都有d 用完一個月惠康卡no. 增值10蚊,再帶no.去返用完一個月sosim ,又可以再用
.
副卡又可以搭多程 ...
leewe 發表於 2024-7-6 17:20



    其實係咪一定要增值 $10?

TOP

佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。



( ...
leewe 發表於 2024-7-7 08:58


寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM!

TOP

其實係咪一定要增值 $10?
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:09
轉台最少有1蚊,但任何增值方法最少要入10蚊,如果用clubsim 轉台就吾駛理有無錢,最緊要active

TOP

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:12
咁佢要咁玩吹佢吾漲

TOP

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 10:12

買張新既$33,仲獨立數據,你比$28係共用數據

TOP

寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ...
chpyeung 發表於 2024-7-9 02:12


你估佢開善堂咩 要免費嘅sosim 都免費用啦

TOP

買張新既$33,仲獨立數據,你比$28係共用數據
fwood 發表於 2024-7-9 19:38


冇錯 唔覺有咩問題

TOP

你估佢開善堂咩 要免費嘅sosim 都免費用啦
42mbps 發表於 2024-7-10 12:52



    佢當然唔係開善堂, 但冇人迫佢免費送俾人用, 係SOSIM 自己話要送, 送得就唔好咁核突, 一邊話免費但收返個和正價一樣價錢的郵費.

TOP