tonyjai 當前離線
中級會員
送100gb 就ok leewe 發表於 2024-7-7 08:56
TOP
leewe 當前離線
進階會員
師兄請問轉台成本係幾多? 我有幾個clubsim號碼唔要, 似乎可以垃圾重用玩半年 ... tonyjai 發表於 2024-7-8 09:30
chpyeung 當前離線
反正自己都有d 用完一個月惠康卡no. 增值10蚊,再帶no.去返用完一個月sosim ,又可以再用 . 副卡又可以搭多程 ... leewe 發表於 2024-7-6 17:20
佢免一個月月費,但吾免郵寄費,不過留意返細則你張sosim 要重用緊plan 去帶no. 先可以送100gb 的。 ( ... leewe 發表於 2024-7-7 08:58
其實係咪一定要增值 $10? chpyeung 發表於 2024-7-9 10:09
寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ... chpyeung 發表於 2024-7-9 10:12
fwood 當前離線
42mbps 當前離線
寄張 SIM 收 $28? 根本係巧立名目啦. 百佳/屈臣氏大把 SOSIM實體卡可以攞啦, 又咪係一張 SIM! ... chpyeung 發表於 2024-7-9 02:12
買張新既$33,仲獨立數據,你比$28係共用數據 fwood 發表於 2024-7-9 19:38
你估佢開善堂咩 要免費嘅sosim 都免費用啦 42mbps 發表於 2024-7-10 12:52