請問電訊公司有冇權限制用戶點樣打電話?

有,你開台/開卡的terms一定有寫

同埋通訊事務辦公室    有冇指引或者授權畀呢啲電訊公司    限制用戶點樣用電話?

通訊辦身為特區政府部門,有責任監管和維護電訊基建設置安全,亦屬國家安全,依法限制及打擊高頻呼叫電話

咁事實上我真係有咁需要.

你可以繼續無間斷轟炸某一電話(明知會被block/rate limit),亦可以隔三分鐘打一次,對方line busy唔係電訊公司責任

佢咁樣未在通知我的情況下block咗我打出電話    我隨時打唔到999或者叫救護車    危害生命安全!!

打999唔需要SIM卡,你可以拆SIM卡打999或112

TOP

我因為要打電話去公務員診所預約睇醫生   所以要同人爭 ,   
通常會狂打政府公務員診所個電話號碼     半小 ...
FT907 發表於 2024-3-26 08:32

解鎖要唔要填寫任何文件/解釋?

via HKEPC Reader for Android

TOP

有親戚show過個call log俾我,係45分鐘打過1700個電話。
佢之前用Hello 同 hk Mobile, 未聽過被block。

via HKEPC Reader for Android

TOP

解鎖要唔要填寫任何文件/解釋?

via HKEPC Reader for Android
winglim7 發表於 2024-3-27 00:02



   HK mobile  口頭講畀佢聽 有咁嘅需要,
要畀個人資料咁     可能要check返實名登記嗰度

CMHK, 一日後已經回復正常    佢事後打返電話嚟   問回復返正常未. 冇畀過個人資料佢

TOP

有親戚show過個call log俾我,係45分鐘打過1700個電話。
佢之前用Hello 同 hk Mobile, 未聽過被block。

v ...
天宮葉月 發表於 2024-3-27 07:07


即係每隔1.6 秒打一個?    冇可能囉

TOP

請問電訊公司有冇權限制用戶點樣打電話?

有,你開台/開卡的terms一定有寫

同埋通訊事務辦公室    有冇指 ...
TH30 發表於 2024-3-26 23:14



    上面講嘅嘢似是而非, 你話一定有寫  邊度有寫呀?   舉例出嚟.
同埋佢電訊公司有冇正式條文和限制我點打電話先?    如果冇就只係齋噏

TOP

即係每隔1.6 秒打一個?    冇可能囉
FT907 發表於 2024-3-27 08:06

可能我記錯? 肯定就係四位數

via HKEPC Reader for Android

TOP

上面講嘅嘢似是而非, 你話一定有寫  邊度有寫呀?   舉例出嚟.
同埋佢電訊公司有冇正式條文和限制我 ...
FT907 發表於 2024-3-27 08:08


搵埋俾你慢慢睇

https://www.hkcsl.com/tc/dealer-prepaid-sim-tnc/

TOP

即係每隔1.6 秒打一個?    冇可能囉
FT907 發表於 2024-3-27 08:06

有機會開左auto redial, 對方又不停line busy

via HKEPC Reader for Android

TOP

我經常都係咁打喎,但係冇block過我喎🤭
我都係一張HK Mobile,一張CMHK MYSIM

不過我係用Apple機,HK Mobile用Wi-Fi Calling

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP