用戶多, 基站小, 忍下啦~~
用5G, 下載快, 同一時間便會減小上線人數, 會唔會容易連線呢?

TOP

我用CSL 5G,係荃灣線、港島線、屯馬線同東涌線大多都突然LOAD空氣
arthurlee 發表於 2024-1-30 22:24

咁你check下機/卡睇有無問題比較好
其他線平時用我都唔多會突然load空氣

TOP

各位師兄有冇推介可攜號轉台的年卡唔會成日load空氣?而家用緊HK Mobi 儲值年卡 成條東鐵線經常load空氣 體 ...
twinklestar719 發表於 2024-1-30 10:21



    真係越整越差     我嚟緊都會轉去鴨卡

TOP

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......

TOP

本帖最後由 lolai 於 2024-1-31 21:19 編輯
咁你check下機/卡睇有無問題比較好
其他線平時用我都唔多會突然load空氣
beeyeehan 發表於 2024-1-31 10:56


都係大家成日講果一句:

全示符你在那裡及那時間出入。

張張儲值卡(上台亦是)都有死穴位的。
係睇你好唔好彩,中唔中啫。

TOP

csl 已經成為LOAD 空氣的代表......
youhello507 發表於 2024-1-31 16:11

係咩, 我用人仔都係會LOAD 空氣, 特別係放工時間

TOP

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!

TOP

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!
FT907 發表於 2024-2-1 08:30

csl 4G 係觀塘線load 空氣,幾年前已經係咁(上台、儲值卡都係一樣)
用csl 5G 就解決

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

csl 4G 係觀塘線load 空氣,幾年前已經係咁(上台、儲值卡都係一樣)
用csl 5G 就解決  

via HKEPC I ...
golfmichael 發表於 2024-2-1 08:39


希望LUCKY2 5G 用家報告一吓官塘綫情況。

TOP

hk mobile, 尋日下午五點九   去到九龍灣已經load air,  窒下窒下!
FT907 發表於 2024-2-1 00:30

呢張垃圾去度邊都load 空氣

TOP