erical 當前離線
初級會員
TOP
Siu0218 當前離線
中級會員
pikpikpik 當前離線
進階會員
記得之前佢B1/N1好似行左DSS sharing, 而家唔再行,定我記錯左? PN420 發表於 2023-5-21 12:12
去到2024年3HK要嘔晒成段band 7到時仲大鑊 rickywk 發表於 2023-5-21 14:07
au_perrie 當前離線
Tom_jerry 當前離線
地鉄沿線都ok, 室內ok, 问中移动68元 8Gb 不过一年約, 3台就2年! au_perrie 發表於 2023-5-22 04:37
shukfam 當前離線
用過3台嘅5G你會發現仲慢 erical 發表於 2023-5-21 23:42
我愛日本JK 當前離線
地鉄沿線都ok, 室內ok, 问中移动68元 8Gb 不过一年約, 3台就2年! au_perrie 發表於 2023-5-22 12:37