本帖最後由 ccl4 於 2023-3-31 21:51 編輯
我喺台灣租電單車, 住民宿 佢已經唔會再要我電話號碼 要我LINE /whatsap/wechat 嗰個聯絡,
...
FT907 發表於 2023-3-31 08:32 
如果自駕出意外、車輛碰撞,要聯繫警察到場,當然打電話啦,嚟到無人傷亡,警察都會畫張現場圖片,車輛停定位置,剎車距離,然後要涉事司機同意後簽名,各自交比保險公司處理,警察唔會落案,除非有傷亡
記得幾年前有個香港新郎去墾丁租機車,自炒瓜咗,有無試過半夜開車出去?出意外你等人救呀?隨時十幾分鐘都無車駛過 |