回覆 10# c14101


支移d絕版卡冇3G/4G
又唔比換卡 一換就逼你轉4G卡種
收費貴過2G卡

TOP

本帖最後由 FT907 於 2023-2-6 10:05 編輯
csl似乎想棄3G留2G
支移都有唔少2G客 短期唔似會大改
留白兄 發表於 2023-2-3 20:58



    如果hello卡放棄3G  就真係大鑊了,
我外母用緊三星galaxy fold 2, 4G 機不過冇v o l t e    一打電話跌返落去3G.
依家要搵到平價android 摺機 要有 VOLTE 都好難, 要裝到喺個touch screen上有幾格野,   一撳就打出

TOP

回覆 12# FT907


冇volte都可以fall back GSM
一樣打到電話
csl好似唔打算棄2G

TOP

是什麼原因必須用 2G?
如果是為用傳統功能手機,這類手機已經有 3G 版及 4G VoLTE 版本,我已買過幾部給 ...
c14101 發表於 2023-2-6 08:33



    有啲長老一定要用接機㗎 , 一打開就接聽   你畀普通android機佢, touch screen 接電話或收線    佢都唔識用!

仲有唔好諗住有個speed dial就掂,  長撳1字就打出畀阿甲,   長撳2字就打出畀阿乙, 佢係會唔記得邊個打邊個的

TOP

是什麼原因必須用 2G?
如果是為用傳統功能手機,這類手機已經有 3G 版及 4G VoLTE 版本,我已買過幾部給 ...
c14101 發表於 2023-2-6 08:33


我長老對手機絕對係一日唔壞都唔會換果種人,佢手上部2G長老摺機一日唔壞佢都唔會換,同了不知幾多年了。除非中移同佢講幾時無2G網要迫到佢要換...

TOP

回覆  c14101
支移d絕版卡冇3G/4G
又唔比換卡 一換就逼你轉4G卡種
收費貴過2G卡 ...
留白兄 發表於 2023-2-6 09:59

留意返, 我係回應緊 #9 "... keep CSL 2G for my grands", 跟你講支移絕版 2G 卡毫不相關

TOP

有啲長老一定要用接機㗎 , 一打開就接聽   你畀普通android機佢, touch screen 接電話或收線    佢 ...
FT907 發表於 2023-2-6 10:03

留意返, 我 #10 講左係 feature phone,唔係 An 機 or touch screen
我已買過一部摺機 3G 功能機給長老用幾年, 近期再換了 Nokia 2660 Flip (有 4G VoLTE) 給她用; 我自己 keep 緊一部 Philip E517 直身機 (有 4G VoLTE)

TOP

CSL 3G 感覺明顯差咗好多。
tp380 發表於 2023-2-4 09:52

直接轉用4G咪仲好, 價錢又唔貴, 我覺得4G收得好左

TOP

本帖最後由 FT907 於 2023-2-6 16:02 編輯
留意返, 我 #10 講左係 feature phone,唔係 An 機 or touch screen
我已買過一部摺機 3G 功能機給長老用 ...
c14101 發表於 2023-2-6 10:32



    Nokia 2660 Flip, feature phone,   最大問題是冇touch screen mon , 我都講過,  有啲老人家, 係唔識得長按keypad 個1 就打出畀阿甲,   長按2 就打出畀阿乙,  (或者佢哋唔記得咗邊個打邊個)  呢個先係大問題   我就遇到係咁.

三星galaxy folder 2, 最大好處係,  佢可以裝個apps在 home Screen,   畫成九格   每一格有甲個樣  阿乙個樣(或者每一格內    大大隻字有個"甲", "乙"), 佢只要一按嗰格   就打出, 要咁先得.

有冇其他  替代品    可以代替三星galaxy folder 2? (一定要接機   打開自動接聽)

TOP