NWM 都可以,但少睇video

TOP

用過人仔2.75g,用緊nwm
人仔通話同上網穩定,但上網慢..而家3g我就唔清楚啦
nwm比較快...但無人仔咁穩定(wts ...
Omega_Alpha 發表於 2013-1-22 18:54



    同樣問題 + 1
CMHK 上左 3G 但好似冇左 2G 果個 WiFi...
http://www.hkepc.com/8906

TOP

Peoples is stable.

TOP

而家pccw 的三支都經常塞車,加埋人仔就死得,我還有年半約呀,holly.
比較好同穩定用數記
新記功能完善無限你用途,但經常斷線同塞車,而且成日網絡轉2g 同 3 g , 電用得好快。
人仔無試過。
3仔就怕左佢的服務,唔會用。

TOP

用過人仔2.75g,用緊nwm
人仔通話同上網穩定,但上網慢..而家3g我就唔清楚啦
nwm比較快...但無人仔咁穩定(wts ...
Omega_Alpha 發表於 2013-1-22 18:54



    睇youtube.個d會唔會經常卡住?

TOP

我自己用緊 NWM $60 plan,算穩定,
因為佢就算收唔到 3G,跳去 EDGE 果陣都冇點斷過線,
而且佢個 EDGE 快過 CMHK 果個 2G (因為NWM網絡時延低過CMHK)

TOP

回復 16# cmcvista

但nwm個edge 上緊網入唔到電話.

TOP

我自己用緊 NWM $60 plan,算穩定,
因為佢就算收唔到 3G,跳去 EDGE 果陣都冇點斷過線,
而且佢個 EDGE  ...
cmcvista 發表於 2013-1-23 12:12


cmhk 個edge 上緊網可以入電話

TOP

回復 15# opak

sor無用過黎睇youtube

TOP

回復 17# jcpajero

依家冇問題啦

TOP