有冇人sim咭用緊實測咩速度?
常在4G定會跌落3G接收?

TOP

有冇師兄可以PM我,THANKS

TOP

本帖最後由 aaa19980106 於 2016-10-27 00:35 編輯



有冇人試過企業既家居寬頻得唔得?

TOP

數記平時速度都不是太快,太約都係1x-4xM左右, 比我一定轉98,夠睇4仔啦 ...
andytse 發表於 2016-10-26 21:11


   
現時每月大約用緊10GB, 佢個fup 唔太嚴厲,如果hkbn 都係一樣玩法就正

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

你寫的生效日期係?
andytse 發表於 2016-10-26 12:27


11月尾

TOP

NeTZoO
ching 小心ban呀! 改啦!

TOP

vcyu2010
ching 小心ban呀! 改啦!

TOP

11月尾
dipsy 發表於 2016-10-27 08:18



唔怪得啦,重有成個月,人地緊係慢慢做

TOP

現時每月大約用緊10GB, 佢個fup 唔太嚴厲,如果hkbn 都係一樣玩法就正

via HKEPC Ionic Reader v1 ...
eddy 發表於 2016-10-27 00:01


開兩張都係$232

TOP

本帖最後由 bobofans 於 2016-10-28 13:14 編輯

Thank you

TOP