jackychau 當前離線
Jacky
進階會員
TOP
andytse 當前離線
中級會員
收到取卡通知了,前後一星期,算慢 dipsy 發表於 2016-10-26 11:08
KaricKKL 當前離線
eddy 當前離線
有個smt number 仲用緊$2xx 5GB FUP ,轉唔轉hkbn $148 好? Smt fup 同hkbn fup 係咪唔一樣? via HKEPC ... eddy 發表於 2016-10-26 20:54
sing 當前離線
數記平時速度都不是太快,太約都係1x-4xM左右, 比我一定轉98,夠睇4仔啦 ... andytse 發表於 2016-10-26 09:11 PM
做乜要出街睇四仔? 又關土地問題事? sing 發表於 2016-10-26 21:20
KaricKKL ching 小心ban呀! 改啦! andytse 發表於 2016-10-26 21:06
NeTZoO 當前離線
特級會員