有冇人知哩張卡係香港係咪計漫遊
香港寬頻免費WiFi 只益內地客
bbsunny 發表於 2015-5-28 14:33


    求其一張國內電話卡開漫游,停data plan 就得

TOP

回覆 1687# dannyu

你試吓手動轉去3,我試過轉下另一個就收到。

TOP

有無人知道入紙申請通常幾耐先有回覆?
回覆係打電話通知定 SMS 通知 ?
謝謝
oops.. sorry .. not for 毛咭.. 錯 POST

TOP

請問有無師兄知道/試過聯通$0月租毛卡通過陶寶商店充值不到話費?

TOP

回覆 1694# horacelaw


充到呀,不過就唔可以用8達通 pps果d比錢
要大陸銀行或者支付寶卡先得

TOP

店鋪充值,有分地區。
付完款無充, 聯系賣家在退款n

TOP

201505.jpg

第一次返大陸用有50蚊,已開通4G,正常使用,扣剩$45.34

第二次用,係上到3G/4G既,但唔知點解好似剩係扣左GPRS流量包,唔係應該扣可用餘額咩?同埋我上得15mb,個GPRS由$45.23扣到去$36.29,有冇師兄知咩事?條數係點計,幾時會用左GPRS

TOP

上10010自己查一下悵单。

TOP

第一次返大陸用有50蚊,已開通4G,正常使用,扣剩$45.34

第二次用,係上到3G/4G既,但唔知點解好似剩係 ...
羊毛球 發表於 2015-6-1 13:09


唔扣GPRS流量包,咁師兄覺得佢應該扣咩?:?:

TOP

回覆 1698# chanman60


今晚返去check, thx!

TOP