eeeuser 當前離線
進階會員
有冇人知哩張卡係香港係咪計漫遊 香港寬頻免費WiFi 只益內地客 bbsunny 發表於 2015-5-28 14:33
TOP
jbnlok 當前離線
wuchihangfox 當前在線
horacelaw 當前離線
中級會員
imgbictu 當前離線
suiyan 當前離線
羊毛球 當前離線
chanman60 當前離線
mdws2002 當前在線
Moderator
第一次返大陸用有50蚊,已開通4G,正常使用,扣剩$45.34 第二次用,係上到3G/4G既,但唔知點解好似剩係 ... 羊毛球 發表於 2015-6-1 13:09