本帖最後由 spl7007 於 2015-11-14 21:56 編輯
清熱解毒
有圖有真相
se126 發表於 2015-11-2 10:21


OLD.png
NEW.png    

1張有寫幾時180日,1 張無寫.
2張都未過180日,不知到時開限量4Gplan會否有分別?

TOP

我會打179 179,因為是免費,做多一點,無錯 !

TOP

回復 161 #spl7007

你未洗白白

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

收咩SMS? 自動啓動嗎?
甘仲要5要打179179?
overlight 發表於 2015-11-14 17:08


其他 Ching 就打 179179, 我自己就插咭咩都唔做. 應該無種方法都得, 你可以自己試試

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 166# overlight


    用電腦定電話ban你好啲??

TOP

我睇完呢個POST , 先開始去玩SIM CARD......

西環某間舖頭,賣東南亞食物,姐姐係香港人,我買卡時,問佢仲有幾多張,佢即時SHOW 比我睇,仲話果D工人姐姐,唔會用呢隻卡,仲問我買嚟做咩.....簡單講左比佢聽之後....佢話如果有需要.....佢會入多十張八張.....我答佢....我兩個月左右要換一張.....我下次買卡之前....會問下佢先.....跟住佢仲 ADD 我 WHATSAPP......叫我搵佢......
姐姐真係好聽劉華講......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 168 #wosiu2005

西環邊到

TOP