好一位樸實的新界人,知無不言,言無不盡。謝謝你的分享。
又,特地去查看了cumlaude的貼,好帖,很有參 ...
平常人家 發表於 2015-5-25 22:14 
謝謝師兄鼓勵欣賞呢!感覺到你好有人情味啊!
Wing8888師兄問我毛卡開通4G情況,我昨天上咗深圳,毛卡開通咗4G,iPhone 有顯示4G signal,但部手機冇好似平時在香港插真係4G嘅卡咁可以鎖3G定4G。部iphone應該只當佢係3G卡,不過去到一啲地方收到4G signal的都會有4G顯示出來。
速度方面,我冇做過speed test, 因為我一起沃現在只係level 1,領得30MB都唔夠做test..... |