cumlaude師兄有post講ga!寫得好有心機

而我就會去華強北地鐵站同燕南地鐵站多啲,試過在呢兩個 ...
jbnlok 發表於 2015-5-23 23:34


好一位樸實的新界人,知無不言,言無不盡。謝謝你的分享。

又,特地去查看了cumlaude的貼,好帖,很有參考價值。

TOP

好一位樸實的新界人,知無不言,言無不盡。謝謝你的分享。

又,特地去查看了cumlaude的貼,好帖,很有參 ...
平常人家 發表於 2015-5-25 22:14

謝謝師兄鼓勵欣賞呢!感覺到你好有人情味啊!

Wing8888師兄問我毛卡開通4G情況,我昨天上咗深圳,毛卡開通咗4G,iPhone 有顯示4G signal,但部手機冇好似平時在香港插真係4G嘅卡咁可以鎖3G定4G。部iphone應該只當佢係3G卡,不過去到一啲地方收到4G signal的都會有4G顯示出來。
速度方面,我冇做過speed test, 因為我一起沃現在只係level 1,領得30MB都唔夠做test.....

TOP

回覆 1682# jbnlok
師姐張一卡兩號實咗名字未?

TOP

回覆  jbnlok
師姐張一卡兩號實咗名字未?
wukw 發表於 2015-5-27 08:19

我啱啱響隔離thread度報告咗
我終於昨天在香港黑雨掛上之時刻在聯通搞咗實名鳥,不過個系統今朝先見到轉咗我自己個名

TOP

報告1591#果張東莞0月租毛卡可以開通4G,可在港收發sms,無來電顯示,卡係132字頭,已實名深圳公司!

ps:卡入面有9亳子人仔!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

報告1591#果張東莞0月租毛卡可以開通4G,可在港收發sms,無來電顯示,卡係132字頭,已實名深圳公司!

ps:卡入面 ...
laughing 發表於 2015-5-27 19:46



   
師兄,我在香港收不到佢的SMS驗証碼.在網上或打去北京聯通國際服務中心都攪唔到.


https://uac.10010.com/cust/resetpwd/inputName

TOP

你嗰張毛卡喺香港有冇訊號?

TOP

有呀!顯示PCCW.

TOP

有冇人知哩張卡係香港係咪計漫遊
香港寬頻免費WiFi 只益內地客
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20150528/19163333

TOP