PN420 當前離線
進階會員
請問訊號強度, 點為之足夠? 我一張hello 卡一張HK mobile, 放喺同一部雙卡機內, 大概有32至33ASU ... FT907 發表於 2021-9-30 08:52
TOP
aaaaabhk 當前離線
我覺得佢係港鐵最近係明顯收得好左, 死位少左 beeyeehan 發表於 2021-9-30 12:12
沙田死,第一城死。 aaaaabhk 發表於 2021-9-30 12:41
alamshiu 28 當前離線
中級會員
jd2268 當前離線
Are you calling me? 今晚有時間搞 Brainstomer 發表於 2021-9-30 07:53
CSL荃灣西至錦上路隧道段終於收到哂,全部高速。 via HKEPC Reader for Android alamshiu 28 發表於 2021-9-30 13:22
日本和牛 當前離線
室內地方,B8穿透力較好,但其他band較差, 因此好多時就只收到b8,而做唔到CA. 而如果又有好多咁樣既人 ... PN420 發表於 2021-9-30 10:13
FT907 當前在線
ASU我唔熟,通常我睇RSRP, 係負數,負得越少越好。 >=-5X: 收爆 >=-7X: 強 >-100: 可接受 ... PN420 發表於 2021-9-30 12:18
pikpikpik 當前離線
CSL係客太多隊爆發射站就真啦! 就算加發射站做分流又干擾! aaaaabhk 發表於 2021-9-30 11:29
3HK條B8都用到好盡嫁! 下載有1-2Mbps已經算好好! aaaaabhk 發表於 2021-9-30 11:32