本帖最後由 PN420 於 2021-9-30 12:22 編輯
請問訊號強度,   點為之足夠?
我一張hello 卡一張HK mobile, 放喺同一部雙卡機內,  大概有32至33ASU ...
FT907 發表於 2021-9-30 08:52


ASU我唔熟,通常我睇RSRP, 係負數,負得越少越好。
>=-5X: 收爆
>=-7X: 強
>-100: 可接受
<-100: 弱
但好多時人多擠迫,即使訊號強都會撈空氣。

TOP

我覺得佢係港鐵最近係明顯收得好左, 死位少左
beeyeehan 發表於 2021-9-30 12:12


沙田死,第一城死。

TOP

沙田死,第一城死。
aaaaabhk 發表於 2021-9-30 12:41


第一城聽講係3仔天下。

TOP

CSL荃灣西至錦上路隧道段終於收到哂,全部高速。

via HKEPC Reader for Android

TOP

Are you calling me?
今晚有時間搞
Brainstomer 發表於 2021-9-30 07:53

師兄,thx
聽日放假至scan都得

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

CSL荃灣西至錦上路隧道段終於收到哂,全部高速。

via HKEPC Reader for Android
alamshiu 28 發表於 2021-9-30 13:22

聽聞MTR響荃灣西剛剛開左新既室內天線系統
Frequency Retune唔會令到一個本身爆左煲既network鹹魚翻生

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

室內地方,B8穿透力較好,但其他band較差,
因此好多時就只收到b8,而做唔到CA.
而如果又有好多咁樣既人 ...
PN420 發表於 2021-9-30 10:13

之前用3仔
佢條B8 係真係要收到好差好差 先會跳落去
如果唔係 通常都係hold係條B3到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

ASU我唔熟,通常我睇RSRP, 係負數,負得越少越好。
>=-5X: 收爆
>=-7X: 強
>-100: 可接受
...
PN420 發表於 2021-9-30 12:18



    <-100: 弱.   我經常都係呢個

TOP

CSL係客太多隊爆發射站就真啦!
就算加發射站做分流又干擾!
aaaaabhk 發表於 2021-9-30 11:29

加鬼加馬咩 , 背後又唔係大發展商(有,數碼講, 各區機樓仔), 又唔係中資國企, 地主唔係咁易批新位你起站

via HKEPC Reader for Android

TOP

3HK條B8都用到好盡嫁!
下載有1-2Mbps已經算好好!
aaaaabhk 發表於 2021-9-30 11:32

仲要照顧返3G

via HKEPC Reader for Android

TOP