可以一試

TOP

我張萬能卡個号码幾好,各位知唔知張卡可唔可轉台去csl?

via HKEPC Reader for Android

TOP

我張萬能卡個号码幾好,各位知唔知張卡可唔可轉台去csl?

via HKEPC Reader for Android ...
Patpatc1668 發表於 2017-5-5 20:25


當普通儲值卡mnp上台

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 cY 於 2017-5-5 21:23 編輯

增值到Network III 3G卡,
儲值額加咗$116+50分鐘

然後,我會轉錢過去Network III 4G卡

via HKEPC Reader for Android

TOP

增值到Network III 3G卡,
儲值額加咗$116+50分鐘

然後,我會轉錢過去Network III 4G卡  

via HKEPC R ...
cY 發表於 2017-5-5 21:21

Good job

via HKEPC Reader for Android

TOP

想問下食蕉中心幾點開門?

TOP

剛去完(羅湖商業城),買了1卡9券,卡和券都是$60,換埋3張coupon,夠用11個月了

via HKEPC Reader for A ...
rickytang882 發表於 2017-5-5 18:10


貴左?

TOP

增值到Network III 3G卡,
儲值額加咗$116+50分鐘

然後,我會轉錢過去Network III 4G卡  

via HKEPC R ...
cY 發表於 2017-5-5 21:21

唔明點解有4G, 仲要用3G版嘅??

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔明點解有4G, 仲要用3G版嘅??  

via HKEPC Reader for Android
garfieldwoo 發表於 2017-5-5 22:05



    因為3g射唔到野。

TOP

有冇ching知萬能卡有冇飛線,留言信箱?

TOP