rjj123 當前離線
中級會員
TOP
Patpatc1668 當前離線
eiji_toe 當前離線
進階會員
我張萬能卡個号码幾好,各位知唔知張卡可唔可轉台去csl? via HKEPC Reader for Android ... Patpatc1668 發表於 2017-5-5 20:25
cY 當前離線
增值到Network III 3G卡, 儲值額加咗$116+50分鐘 然後,我會轉錢過去Network III 4G卡 via HKEPC R ... cY 發表於 2017-5-5 21:21
IIII 當前離線
剛去完(羅湖商業城),買了1卡9券,卡和券都是$60,換埋3張coupon,夠用11個月了 via HKEPC Reader for A ... rickytang882 發表於 2017-5-5 18:10
garfieldwoo 當前離線
xperiac2014 當前離線
唔明點解有4G, 仲要用3G版嘅?? via HKEPC Reader for Android garfieldwoo 發表於 2017-5-5 22:05
WING1888 當前離線