宜家148個plan都要俾$18行政費   龍門日日搬
我就是自己 發表於 2017-2-8 13:23


都係148啊~冇加18
https://apply.hkbn.net/broadband ... mp;login=staffoffer

TOP

本帖最後由 nameless.ken 於 2017-2-8 21:42 編輯

148 冇提到話要+18
https://images.hkbn.net/apply/or ... c_pdf/M7WCR_CHI.pdf

但呢份寫+18
https://images.hkbn.net/apply/or ... _mobile_TnC_chi.pdf


搞笑...BTW....我係用98+18 跟家居電話0$ PLAN

TOP

我係用98+18 跟家居電話0$ PLAN又幾抵咁
有冇申請LINK架家居都就到期

TOP

HKBN 5GB Plan 突改限速條款 用戶中伏天堂變地獄?個題目完全唔應該鎖
好似收左錢咁

TOP

話免一個月既師兄,有冇話幾時免?有冇白紙黑字野要搞?

TOP

HKBN 5GB Plan 突改限速條款 用戶中伏天堂變地獄?個題目完全唔應該鎖
好似收左錢咁 ...
bbsunny 發表於 2017-2-10 14:10

該主題內容已在此主題內提及/討論

所有重覆/類似主題會歸納同一主題討論

如有意見歡迎PM
   

TOP

hkbn應該發現自己搞唔掂
狂上客個個月人人玩6~7GB甚至更多
維唔到皮改terms先得

TOP

本帖最後由 andytse 於 2017-2-10 21:51 編輯

ExZONE 有了
http://www.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=22407

TOP

回覆 1537# SoCold

就係因為亂改Terms,本來佢話免一個月月費,又可以轉回%98plan,不過擔心佢會把$98plan鎖定3G,所以都係決定走佬。

TOP

唉,join 左$98+$18 但未拎sim, 念緊好唔好轉sun

TOP