有答案了.
16蚊充值$50 有81蚊.
只能轉走剛充的$50. 張卡現有30.4
16蚊係原有錢+$15bonus.
$15bon ...
suiyan 發表於 2015-8-10 20:25


一向增值HEHE都冇分開計
打*109#收SMS點計
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 73&pid=33779572

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1502 #diaxiax

應該人仔

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 1505 #diaxiax

如果要黎睇utube既話真係唔夠做
同埋都係6gb fup
via HKEPC Reader for Android

TOP

回復 1506 #sneakaholic

用番3g 長load 野

TOP

回覆  rr24314
我追過少少post,
人仔4g lite好似有1M咁上下?。。。
hehe 4g就0.7M左右,
latency係短,
但一 ...
diaxiax 發表於 2015-8-11 09:44

人仔優勝在無fup, 同勉強睇到串流,只限4款外傭。
Hehe有6G fup, 又慢過仔,又貴過人仔。
Hello 個4G一定最強,不過最貴,得2gb 同4gb 選擇。

TOP

Hemat 4G 我好滿意

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP