aoe 當前離線
初級會員
啱啱買咗張,又係話 200 蚊,得一版號碼揀。有人話 80,其實係唔係有幾個大學生? 試咗微信用支付寶都無用 ... tp380 發表於 2025-3-4 14:24
回復 aoe 我之前有張實名左聯通零月租,係疫情期間俾屋企人用到負額停左機,唔知有冇機會補返。 via ... Vic.S 發表於 2025-3-8 22:17
TOP
madebyp90 當前離線
進階會員
我就係前排買左¥80 係要唔㨂號,無實體卡 任佢畀no. 先有咁平 一開始單刀問唔選號幾多錢 你只問價錢當然 ... aoe 發表於 2025-3-12 16:26
視帝 當前離線
Banned
就算有㨂號,都無實體卡,唔係點解要去做補卡 視帝 發表於 2025-3-12 16:52
趙元暢 當前離線
中級會員
[/img] 謝謝. 剛辦.. 12 個月 300MB 24 個月 500MB wuchihangfox 發表於 2025-3-12 09:41
NeTZoO 當前離線
特級會員
可以兩個都申請? 定只可以二揀一? 趙元暢 發表於 2025-3-14 08:41
之前有人話有實體卡賣,可能賣晒啦唔知。 有卡都係要上去做實名+換卡(從化卡年代d卡係3g 定2g,又很大可 ... aoe 發表於 2025-3-14 02:11
2852 當前離線
攪掂.唔該2位師兄 我懷疑要用簡體字去問 NeTZoO 發表於 2025-3-12 11:12