啱啱買咗張,又係話 200 蚊,得一版號碼揀。有人話 80,其實係唔係有幾個大學生?
試咗微信用支付寶都無用 ...
tp380 發表於 2025-3-4 14:24


我就係前排買左¥80
係要唔㨂號,無實體卡 任佢畀no. 先有咁平
一開始單刀問唔選號幾多錢
你只問價錢當然會畀個list 你唔同no. 唔同價

回復 aoe

我之前有張實名左聯通零月租,係疫情期間俾屋企人用到負額停左機,唔知有冇機會補返。  

via ...
Vic.S 發表於 2025-3-8 22:17


用到負錢停機回收號碼不會超過3個月
我有張有餘額畀佢停左機幾年都上去補到卡

TOP

我就係前排買左¥80
係要唔㨂號,無實體卡 任佢畀no. 先有咁平
一開始單刀問唔選號幾多錢
你只問價錢當然 ...
aoe 發表於 2025-3-12 16:26



    而家都係賭唔冼做2次小明
我自己東毛->米粉$5
打算cut card->從化card
3年cover到成本

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

就算有㨂號,都無實體卡,唔係點解要去做補卡
視帝 發表於 2025-3-12 16:52


之前有人話有實體卡賣,可能賣晒啦唔知。
有卡都係要上去做實名+換卡(從化卡年代d卡係3g 定2g,又很大可能已停號)
只係張卡應該無上手

TOP

[/img]
謝謝. 剛辦..
12 個月 300MB
24 個月 500MB
wuchihangfox 發表於 2025-3-12 09:41

可以兩個都申請?
定只可以二揀一?

TOP

可以兩個都申請?
定只可以二揀一?
趙元暢 發表於 2025-3-14 08:41


2選一
當然申請500M 24個月啦

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前有人話有實體卡賣,可能賣晒啦唔知。
有卡都係要上去做實名+換卡(從化卡年代d卡係3g 定2g,又很大可 ...
aoe 發表於 2025-3-14 02:11


你留意下大學生動態,簡唔時就有

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 2852 於 2025-3-14 15:26 編輯
攪掂.唔該2位師兄

我懷疑要用簡體字去問
NeTZoO 發表於 2025-3-12 11:12



我剛剛問自己的卡號,1個(主號)的無,1個(備用)的給我500MB 12個月

但是我想主號都有流量送,可以再問到有人工客服給這offer嗎?
Screenshot_20250314_144913.jpg

TOP